Hoeveel mensen zonder er smetvrees aan corona overhouden?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door zonnetje2015, 1 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

In het begin van deze crisis was ik als een bezetene aan het schoonmaken in huis. Heb zelfs op mijn knieen de vloer achter de schotten op zolder geboent. Maar nu het langer duurt gaat het meer als vakantie voelen en word ik luier en doe ik nu alleen nog het noodzakelijke / wat ik normaal ook doe plus wat extra de deurklinken/lichtknopjes/afstandbedieningen en dat soort dingen die we vaak aanraken. Maar nu het "normaal" begint te worden kan ik mijn extreme schoonmaakdrang al veel beter los laten. Misschien ook omdat alle extra klusjes gedaan zijn en er niets extra's meer te doen is en de kinderen de hele dag thuis zijn, ik wil ook mijn tijd goed en leuk aan hun besteden.

zonnetje2015, bosi333, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja dat is een “voordeel” dat E nog zo jong is, dan kan ik gewoon niet de hele tijd poetsen. Die wil echt aandacht en dat vind ik ook echt leuk om te geven. Ik kan er niet rustig mee zitten, maar we wandelen wat af. Gisteren zelfs in de stromende regen, mijn man was wat minder enthousiast XD

En idd is ook echt alles wel gedaan, alleen de oprit nog onkruid vrij maken en het is perfect....voor 5 min ;)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik denk eerder dat men mensenschuw wordt.
    We lopen nu met een boog om iedereen heen.
    Merk wel, dat als ik een supermarkt loop, waar het soms te druk is. Dat ik dat al niet fijn meer vind.

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Hier geen smetvrees maar we zijn wel alert, moet ook wel we zijn mantelzorgers voor 4 risicogevallen waarvan 2 extreem risico. Mondkapjes gaan we hier ook maken, zodra t wat te druk gaat worden dan zetten we ze zeker in en indien nodig dochter ook. Dat wordt nog even oefenen maar dat gaat wel lukken. OV hoef ik niet meer te gebruiken, dat scheelt.

Dochter is vooralsnog nog gewoon een onbevangen onbezorgd kind, schikt zich na aanvankelijk wat protest naar de situatie en stelt geen vragen. We maken er geen geheim van en als ze boodschappen mee wil doen zeggen we gewoon waarom t niet kan. Ze kijkt altijd uit naar de bakkerij waar we steevast een eierkoek gaan halen maar we komen er nu alsnog mee thuis, dus dat is ook oke.

Ze geniet volle teugen van papa die nagels leert lakken en ja ook dr tenen moeten gedaan worden! Probeert wel oma binnen te lokken voor koffie als die wat op komt halen (ligt bij de voordeur) via de brievenbus maar zwaait vervolgens daaaag en gaat weer verder. Dochter op dr gemakkelijke kant. Ik had rotter verwacht eerlijk gezegd gezien haar behoorlijk stevige karakter.

Vitamientjuh vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina