Toe aan 1 slaapje overdag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door m met borisboef, 10 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze knul is bijna 10mnd oud en is sinds een maand of 3 over op 2 slaapjes op de dag (rond 10 en half 3) de meeste keren duren die slaapjes 1 a 1 1/2 uur.
    Nu is hij opeens al een aantal nachten achter elkaar klaar wakker op de gekste tijden en dan niet even, maar gerust 1 1/2uur. Beetje jammer voor ons, en ook onverklaarbaar. Hij heeft de nachten altijd prima geslapen (wel periodes dat hij snachts weer wilde drinken>bv)

Zou hij overdag teveel slapen? moeten we al over naar 1 slaapjes...lijkt me zo erg vroeg.
    of heeft iemand een idee waarom meneer in de nacht zo wakker is?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.633
    1.162
    113
    ik zou het eens gewoon proberen om je kleine s morgens langer op te houden, dus niet 10 uur t bed in maar kijken hoelang hij het rekt en hopen dat ie dan 1 lange slaap pakt...
    t zou idd wat vroeg zijn maar als ie eraan toe is, is ie er aan toe toch? krijg je zelf lekker weer wat ruimte om weg te gaan en niet zo aan huis gebonden te zijn (vond ik altans)

mijn zoontje slaapt ook nog maar 1 x maar als ie dan rond 4uur toch nog vervelend word leg ik em toch nog ff terug in bed, vaak slaapt hij dan niet en speelt en kletst ie ff lekker, heeft ie toch ff wat rust...

Deel Deze Pagina