Tommee tippee fles afsluiten?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Juul76, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Mijn zoontje is nu ruim 8 weken en ik ben vast begonnen met af en toe kolven om zelf weer te wennen aan het kolven, hem te laten wennen aan de fles en om een voorraadje op te bouwen.

Bij mijn oudste had ik "gewone" flesjes om de melk in te bewaren en om het in te geven. Ik heb nu een Tommee Tippee startpakket gekocht, dat leek me wel een fijne fles om te combineren met BV. Maar de Tommee Tippee fles heeft alleen een speen, maar geen "afdekplaatje" om in de dop te doen om het in de koelkast te zetten. Ik zet het nu in een "gewone" fles in de koelkast en giet het dan over in de TT. Maar eigenlijk vind ik het vreemd dat je in een TT fles geen melk kan bewaren? Of mis ik iets?

Alvast bedankt!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je bedoelt zo'n plat dingetje?
    Ik kolfde in hemaflesjes via mijn medelakolf. Moesten ook in die flesjes naar het kdv want de tt fles past niet in de standaard flessenwarmers. Ze schonken het daar weer over in de ttfles.

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Kan idd blijkbaar niet met die flesjes. Ik vergiet het ook steeds in andere goedkope flesjes. TT flessen passen idd ook niet in de meeste flessenwarmers. Best wel onhandig maar mijn kereltje drinkt alleen uit deze fles :)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mijn tommee tippies flessen passen wel in de flessenwarmer? die van de prenatal.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Die had mijn kdv dus niet :)

6. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

passen de hemaflesjes op de medelakolf? dat wist ik niet, zou superhandig zijn!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja dat past! Die van de kruitvat ook maar die hadden een paar jaar geleden nog die van die afdekplaatjes, en ze draaien door. Scheelt véél geld vergeleken met de medelaflesjes. Kies de sapflesjes: blauwe of roze.

8. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Bedankt voor de reacties! Wel jammer dat je in zo'n toch wel dure fles geen melk in de koelkast kan bewaren!

Op de medelander passen idd alle "gewone" flesjes!

Deel Deze Pagina