Hallo allemaal, als kersverse moeder heb ik natuurlijk nogal wat vragen. Nu het volgende. Ik geef BV en dat gaat heel goed. Ik heb vandaag een kolfapparaat gekocht zaodat ik ook een keer relaxed naar de zonnebank of de stad kan en papa dan de fles kan geven. Maar aangezien je met BV geen idee hebt hoeveel hij binnenkrijgt weet ik niet hoeveel mililiter ik minimaal in het flesje moet doen. Is daar een richtlijn voor en zo ja, waar vind ik die? Alvast bedankt. Groetjes, Lynn
aangezien borsvoedingskindjes de luxe hebben zelf te bepalen hoeveel ze drinken is dat indd heel moeilijk. er is een rekensom die een richtlijn geeft maar geen garantie ;") stel je kindje weegt 5,3 kilo. en krijgt 8 voedingen op een dag dan gaat de som zo 5,3 * 150 = 795 /8 = 99CC soms zie je dat borstvoedingskindjes minder uit de fles drinken omdat ze liever de borst hebben of zelfs andersom. Ik zou 100CC aanbieden, en heeft ze dan nog honger dan nog een keer 30CC ong. niet teveel in een keer want het zou zonde zijn als je het weg moet gooien, want twee keer opwarmen mag helaas niet. Hou je er rekening mee dat je ook kolft als je weg gaat, zeker in het begin. Als je dat niet doet heb je kans dat je productie omlaag gaat.