Omdat ik niet tevreden ben met mijn enkelzijdige medela Swing kolf, ben ik op zoek naar een nieuwe dubbelzijdige kolf. Nu kwam ik op de site de medela freestyle tegen. Deze kolf lijkt mij echt ideaal! Het gemak van een kleine motor (net zoals bij de swing) én het kolft dubbelzijdig. Daarnaast bevat het een accu waardoor ik niet continu met batterijen hoef te slepen. MAAR, ik kan nergens een verkoopadres vinden. Ik heb al gegoogled maar volgens mij is het apparaat nog zo nieuw dat ze het nog niet verkopen. Van de site van medela word ik zelf ook niet echt wijzer. Wie weet waar ik het wel kan kopen? Ik ben trouwens ook benieuwd naar de prijs. Hij zal wel rond de 350 euro kosten ben ik bang (aangezien de pump in style advanced ook al 300 euro kost).
Ik heb hem nu een week. Heerlijk om mijn handen vrij te hebben en gewoon een boek te kunnen lezen en ook de bladzijde om te kunnen slaan. Ik heb er 346 euro voor betaald bij de Amstelring in Amstelveen. Ze hebben ook een site. Ff googlen. Maar dat is ook omdat ik lid ben voor 16 euro (geloof ik) per jaar. 't Moet maar net bij je in de buurt zijn. Maar ik ben er blij mee.
Jammer, dat is een beetje te ver weg! Ik woon helemaal in Vlissingen. Maar tevreden dus.. fijn om te lezen Werkt het ook echt dat hands-free kolven? Het lijkt mij namelijk best een gedoe om het goed te krijgen.
Ik heb hem gezien in het echt en idd hij is heel compact ! Ik heb zelf de PISA en handsfree kolven is mij niet gelukt. Wel met 1 hand vrij. Maar handsfree dus niet (lijkt mij ook niet prettig). Je hebt daar trouwens speciale bh's voor. Al heb ik ook wel eens gelezen van vrouwen dat ze de schelpen op de borsten doen en dan de voedingsbh dicht.
De kolf heb ik geen ervaring mee, maar ik kolfde ook dubbelzijdig en handsfree. Idd zoals Nemo zegt de schelpen op de borst, bh dicht, kolf aan, schelpen evt nog goed plaatsen (wil nog wel eens verschuiven zonder vacuum), zorgen voor een goed vacuum en vervolgens heerlijk spelletjes spelen onder werktijd
Het was even oefenen, maar inmiddels kan ik prima handsfree kolven met de PISA. Wel met voedingsbh, die je dan dus dicht doet over de schelpen heen. Dat gaat het beste bij bh's die niet helemaal open zijn van boven als je de cup omlaag doet, maar daar een stukje stof houden... (ronde opening ipv helemaal open en bloot) lekker duidelijk omschreven, sorry, ik hoop dat je het toch snapt Die Freestyle lijkt me niet zo ideaal op het werk: moet je je shirt uitdoen, je bh uitdoen, dat ding om.... Lijkt mij nogal omslachtig. Maar goed, ik heb er geen ervaring mee.
Nee, hoor, ik knoop mijn bloes gewoon open, en ik hang hem op aan mijn bh. 't Is echt zo gebeurt. Er hoeft niets uit. En het ophangen is zo gebeurt.