Vanochtend een echo gehad omdat ik wat bloed had verloren. Gelukkig niks aan de hand maar nou zei de echoscopiste dat het een meisje is terwijl ik met 17 weken het nog een jonge was (overduidelijk zei ze, wel andere echoscopiste). Heb helaas geen foto van vandaag maar wel van 17 weken Kan het zo zijn dat de clitoris opgezwollen was ofzo? Ben behoorlijk door de war. Volgende week 20 weken echo dan hopelijk meer duidelijkheid
Op deze echo zie ik echt een jochie. Jammer dat je van vanochtend geen foto hebt. Even afwachten tot volgende week dus....
Ik heb ook 2 van zulke foto's en ik heb echt 2 jongens. Het lijkt me geen navelstreng want dan ligt ie wel erg perfect in vorm van een balzak en piemeltje, maar ja ik ben geen echoscopiste.
nou het lijkt me idd echt een jongen hieronder mijn echo van de zwangerschap van Mitchell gemaakt met 18 weken
Nou volgens mij is dit toch echt een jochie! Lijkt mij niet een stukje navelstreng ofzo... Ik zeg een jongen!
dit lijkt mij indd ook echt een jongen. bij een meisje zie je 2 streepjes tussen de beentjes en ik zie zelfs balletjes op de echo foto wat mij geen opgezwollen schaamlipjes lijken te zijn omdat je juist die 2 streepjes niet ziet en het is ook echt geen navelstreng tussen de beentjes want die is doorzichtig met een wit streepjes effect en is niet volledig zichbaar zoals een plassertjes. ik ben benieuwt over 2 weken!
dit is een jongen! maar vergissen kan nog hoor, hier zagen ze met 23 weken ook een meisje, met 30 weken een jongen. maar deze foto met 17 weken is zo duidelijk, dit is ook geen navelstreng of opgezwollen schaamlippen. echt zeker weten een jomgen!