hallo allemaal, ik heb een vraag, ik heb afgelopen 2 weken Clomifeen gebruikt dus ik vraag me af hoe moet ik weten dat het goed heeft gewerkt. gr Ooit...
Krijg je helemaal geen controle dan van je gyn? Zodat ze gaan kijken via echo of bloedprikken of je ook een eisprong hebt gehad? gr vruchtje
ik moest om de 2 dagen komen voor echo's om te zien of er een eitje groeide. Doen ze dat bij jou niet dan?
Twee weken klinkt sowieso lang. Heb je 14 dagen Clomid moeten slikken? Of bedoel je dat niet? Ik hoefde alleen bij de eerste keer Clomid een paar keer een echo te laten maken. Daarna niet meer, toen moesten we met ovulatietesten kijken wanneer het moment was. Heb je dat misschien ook al geprobeerd? Vervelend zeg, als ze niet goed uitleggen hoe en wat je kan verwachten!
nee ik heb geen ego's gehad niks toen ik clomid kreeg zei de dokter over 7weken moet je terug komen,dus over 3 weken pas ik vind het ook raar maar jah. lieve SRB, wat ik bedoel is, dat ik 5 dagen clomid moest slikken,dus vanaf de 3de tot 5de dag van me minstrautie.
nee ook niet en ik wist ook niet wanneer ik vruchtbaar was :S:S maar we hebben wel 2 weken lang geklust hahaha en nu hoop ik dat het geraakt is...:
Is dit de eerste keer dat je het krijgt? Dan vind ik het namelijk wel een beetje raar dat ze niet contoleren hoe je op de dosis reageert. Het kan zijn dat er meerdere eitjes rijpen en springen namelijk of dat er niets gebeurd en dat de dosis omhoog moet. Ik kreeg ook steeds de echo's om te contoleren. Hoop voor je dat het raak is! Groetjes Rosa
nee het me 2de rond maar bij de eerste heb ik ook geen ech's gehad.ik was eergisteren bij mijn gyn en hij zei dat de bedoeling is dat je tot de velgende minstrautie moet wachten als die komt moet ik de velgende kuur innemen en als ik niet on bent moet ik terug gaan voor een zwangerschapstest..