hoi meiden 2e iui gaat niet door ik heb te veel eicellen 7 boven de 12 mm waar van 4 rond de 18 mm zitten en nog wat kleintjes onder de 12 dus ik zit nu aan de provera om de boel af te breken komt dit vaak voor dat je te veel eitjes hebt en dat dan de boel word afgeblazen : ik zit aan de gonal 450 ik spuit 0,75ml
Wat vervelend Bono. Er worden hier inderdaad wel vaker IUI behandelingen afgebroken. Ik meen dat dit meestal gebeurd bij 2 of 3 eitjes al. Je reageert trouwens wel erg goed op zo'n kleine IE Gonal F. Heel veel succes, de aankomende dagen. Het blijft toch een teleurstelling als een behandeling wordt afgebroken! Groetjes, Elvira
zeker balen hoor. zoveel eitjes is echt teveel. meestal is het zo 1 is goed, 2 kan nog, en 3 en meer is teveel.
Hallo Bono, Wat vervelend zeg! Om antwoord te geven op je vraag: ja, dat komt vaker voor. Ik heb al een paar cyclussen gehad waarin we niet verder mochten omdat ik meer dan 2 eitjes had. Een keer hebben we het risico zelf genomen (toen was eitje 3 namelijk kleiner dan de andere twee), maar als je eenmaal iui doet, kan dat niet meer natuurlijk. Omdat ik met Gonal 75 ook twee keer op het randje zat, heb ik de laatste keer 37.5 gespoten. Toen groeide er keurig 1 eitje. Misschien kun je dat je gyn voorstellen voor de volgende ronde? Dan heb je in ieder geval die stress niet meer dat je voor niets hebt gespoten en af moet breken. Sterkte!