Wat kan een mens z'n eigen onzeker voelen. Ik heb afgelopen weekend bloedverlies gehad, naar aanleiding van dit bloedverlies heb ik gisteren een echo gehad. Ik zou ruim 9 weken moeten zijn, maar de echo zegt nog geen 6. Ik word hier super onzeker van. Ik had vandaag een afspraak met de VK, ik heb een heel goed gesprek gehad en voelde mij veel beter, ik had de hele tijd vanaf gisteren 16.00 geen bloedverlies gehad. Maar ik was nog geen uur thuis of ik verloor veel bloed, ik heb meteen de verloskundige gebeld en ik moet nu 1 a 2 uur afwachten. Als het erger wordt dan krijg ik dadelijk weer een echo. Ik heb er geen vertrouwen meer in en heb het gevoel dat ik het ga verliezen. Groetjes Gerda
Oh meis wat naar voor je dat je zo in onzekerheid moet zitten! Ik leef met je mee. Heel veel sterkte de komende uurtjes. Dikke knuffel!
He meid, wat verschrikkelijk nieuws! Is het bloeden inmiddels al (iets) minder geworden??? Ik ga voor je duimen meid dat het goed gaat!!!! Liefs!!!
hey, En meisje hoe gaat het er mee? En is het bloeden al gestopt of verminderd? Hoop het echt voor u!! Heb je al terug echo gehad ondertussen? ik duim en bid echt voor u dat het goed mag gaan!! Sterkte en dikke virtuele knuffel, Annabel
Gerda ik wil je even veel sterkte wensen. Dat afwachten lijkt me vreselijk moeilijk. Mijn duimen draaien overuren voor jou. Hoe voel je je nu?
Toi Toi Toi meid. Hopelijk is het "onschuldig" en heb jij over een paar maanden een prachtkindje in je armen. \/
jeetje woorden zeggen niet genoeg!!!!! Heel veel sterkte in je onzekerheid en ik duim dat alles goed blijft gaan!!!!!!! Sterkte!
jeetje meis, wat vervelend, ik duim voor je doe rustig aan en hopelijk snel goed nieuws. knuf, lidwina
oh meid wat erg die verekte onzekerheid ik duim zo hard als ik kan dat alles goed mag zijn een heeeeeele dikke knuffel veel liefs mieke
jee meis!weet idd niet goed wat te zeggen maar duim voor je dat alles goed gaat/is en dat je binnenkort toch mooi een kindje hebt!heel veel sterkte liefs
Hoi Gerda, Ik ben benieuwd hoe het nu met je is?! Heb je een beetje kunnen slapen vanacht of heb je alleen maar lopen twijfelen en jezelf op lopen vreten? Ga je voor de zekerheid nog weer langs de VK, of zou je alleen terug moeten komen als de bloeding aanhield? Liefs!!!
Hee meis, Wilde even laten weten dat ik met je meeleef!! M'n duimen draaien overuren voor je!! Ik hoop zo dat alles goed is en dat het maar een onschuldige bloeding is!!! Liefs Mo
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het gaat tot heden wel redelijk. Geen bloedingen meer gehad, maar ja ik blijf super onzeker. Ik krijg pas weer een echo als ik weer een bloeding krijg en anders op 26 september. Ik houd jullie op de hoogte Groetjes Gerda
Ben vandaag maar gaan werken, was wel erg fijn, daar heb ik afleiding en ze zijn daar inmiddels op de hoogte. Ik heb nu alleen nog bruin bloedverlies. We hopen dat het allemaal goed gaat, ik heb nog steeds last van mijn zwangerschapskwaaltjes en ze zeggen dat dat een goed teken is. Groetjes Gerda
hey, tof daje u zinnen beetje hebt kunnen verzetten. enja zolang ge u symptomen hebt geen paniek zo ik zeggen... probeer zoveel mogelijk het allemaal beke rustig aan te doen. sterkte en grtjes, Annabel