ben werkende moeder. 24 uur per week. zou echt niet thuis willen blijven, vind werken heerlijk! maar ik zou ook niet meer uren willen werken.
De eerste anderhalf jaar was ik thuisblijfmoeder, maar sinds m'n scheiding werk ik weer, parttime. Bevalt allebei prima
Ik werk 3-4 dagen per week. Voel me wel een werkende moeder eigenlijk, maak soms wel zo'n 30 uur per week. Als mijn vriend echt een heel goed salaris zou hebben zou ik wel thuisblijven, maar eigenlijk valt het werken mij echt niet tegen. Daarnaast speelt het mee dat mn vriend via uitzendbureau werkt en daar hebben we dus weinig zekerheid door. Ik ben wel heel bewust thuisgebleven tot Jayro 6 maanden was. Eerder moest ik er echt nog niet aan denken. Rond de 6 maanden voelde het wel ok, we waren er beide wel klaar voor en hebben het rustig aan opgebouwd. Nu is het al heel 'normaal' en we hebben gelukkig een geweldige gastouder. Maar echt werken om 'eruit' te zijn of voor mezelf kan ik me niet voorstellen. Ik doe het toch wel echt voor de financiele zekerheid.
Ik werk 24 uur per week, deels verplicht, maar vind het ook wel lekker om iets om handen te hebben behalve moeder zijn.
Ik word een fulltime werkende mamma, maar pappa wordt hier een fulltime huispappa. Dus bij ons zeg maar de 'omgekeerde wereld' in het oogpunt van veel mensen. Groetjes, Josien
hier een werkende moeder 20uur in de week soms meer. vind het heerlijk om te werken maar ben ook blij als ik weer naar huis kan ...
Ik werk en ik blijf thuis Ik werk dus vanuit huis, als Milan slaapt of als mijn vriend thuis is. Geen normaal thuiswerk, maar gewoon voor een bedrijf. Ik kan vanaf mijn laptop inloggen op de computer op de zaak en kan zo m'n normale werkzaamheden uitvoeren. Erg handig!
maandag en woensdag werk ik voor een baas voorderest van de week ben ik eigen baas dan heb ik de rest van de dagen een hele leuke job. mama en huisvrouw zijn.
Met dank aan de Duitse staat was ik het afgelopen jaar een thuisblijfmoeder die er nog voor betaald kreeg ook. Nu ga ik aan de slag als freelancer dus ik word dan werkende thuisblijfmoeder. Kind gaat vanaf maart naar de gastouder.
Ik werk 3 dagen per week, zou iets minder mogen zijn, maar ook niet volledig thuis. Wil nog mijn eigen ding doen.
Ik ben werkende moeder voor 3,5 dag per week. Ik vind het heerlijk ik moet namelijk echt niet thuis zitten. Het liefst zou ik 3 dagen werken, maar dat is momenteel nog niet te doen ivm drukte op het werk.
Hier een werkende mama, full time als verzorgende, dus erg onregelmatige uren en 1 op 2 weekends doe men werk graag, maar zou liever iets meer thuis zijn helaas financieel niet mogelijk xxx
Ik werk 3 dagen per week. Ik heb er geen moeite mee, vind mijn werk erg leuk. Onze zoon doet het prima op het kdv/ bij oma, dat is ook prettig. Bijkomend voordeel is dat we het financieel een stuk ruimer hebben, het lijkt me niks om iedere cent te moeten omdraaien.
Hier ook een freelancer en dus werkende thuisblijfmoeder . We hebben op dit moment voor Lars geen oppas nodig, heerlijk!
Ik studeer (voltijd). Dit komt neer op 2,5/3 dagen per week college en als de kleine op bed ligt doe ik mijn opdrachten enzovoort. Zou er echt niet aan moeten denken om volledig thuis te zitten
@ Josien: gelukkig ben ik niet de enige!! Hier een fulltime werkende mama (36 uur in 4 dagen), papa werkt tussen de 20 en 24 uur (oproep). Ik zou niet anders willen... Soms heb ik wel last van schuldgevoelens, maar dat is meer ingegeven door de omgeving die er iets van moet vinden dan door hoe ik er zelf tegenaan kijk... Heb trouwens onwijs veel respect voor de thuisblijfmama's... na 15 weken bevallingsverlof kwamen de muren al op me af (erg he?)
Hier ook een fulltime werkende moeder hoor Ik werk 40 uur en onregelmatig. Gemiddeld 2 a 3 avonden in de week. Vriendlief werkt beide thuis en 's avonds en wisselt tussen alles van 20 tot 60 uur per week. Twee fulltime werkende ouders is hier in Zweden meer standaard dan uitzondering, zeker in Stockholm.
Werk 2 dagen in de week bij het NHG als telefoniste/receptioniste en deel administratie. En ik vind t heerlijk, hoe lief mijn kind ook is.. Even 2 dagen eruit en ander nuttig werk doen is voor mij erg belangrijk!
Ik ben een thuiswerkende moeder. Een beetje er tussenin dus. Ik werk voornamelijk 's avonds als de kinderen op bed liggen. Heb ook een jaar niet gewerkt en daarvoor werkte ik buiten de deur en gedeeltelijk thuis (eigen praktijk).