ik werk 3 dagen in de week, en mijn vriend 4.5 dag...Dus zeer goed te combineren..Ik zou graag minder willen werken alleen de financieen laten het niet toe haha
Ik werk 3,5 dag in de week. Als het financieel haalbaar zou zijn, zou ik 2 dagen mooi vinden, helaas lukt dat niet . Gelukkig heeft mijn zoontje het heel erg naar zijn zin op het kdv, anders zou het alleen maar moeilijker zijn!!
ik werk nu 3 dagen in kapsalon en hoop mis financieel en kwa baas volgend jaar als de 2 er is omdan toch opf 2 of 2 en half dag te werken want lijkt me best veel , 2 kids en 3 dagen werken. helaad kan ik niet full time thuis vlijven maar zou t ook net kunnen. haha maak meer op als er binnen komt dan,
oja en mijn moeder past 1 dag op , schoonmoeder 1 dag want dat wilde ze allebei en moeten ook nog oma blijven en papa is op zaterdag thuis, dus en wij kozen bewust 1 en 2 jaar niet voor kdv.
Sinds 1 sept thuisblijf mama. Al heb ik wel een eigen bedrijfje dus als ik klanten heb gaat onze dochter naar de gastouder. Maar grote deel toch lekker met haar thuis
lekker thuis bij mijn boefie Ik zou echt niet willen werken. En af en toe als ik er even door heen zit gaat jerro naar oma en dan kan ik wat leuks doen
Ik ben sinds kort thuisblijfmama. Ik heb bewust mijn baan opgezegd toen zoontje 8 mnd was. Ik blijf wel om me heen kijken naar 'iets' in de buurt voor weinig uur.
Werkende mama! Ik heb een fulltime baan, maar prop de uren in vier dagen zodat ik de dinsdag thuis ben. Ik heb ook nog wat studie-uren die ik voor die dinsdag kan inplannen. Ook al komt er weinig van studeren haha ! Bovenop mijn werk komen ook nog eens m'n avond/nacht en weekenddiensten. Ik geniet van mijn werk, het is mijn passie, maar 's avonds zit ik met de kriebels in mijn buik om weer naar huis te gaan, naar mijn allergrootste passie! Elke dag thuisblijven zou niks voor mij zijn...
Heerlijk elke dag voor mijn kindjes MOGEN zorgen, het gaat al zo snel, voor iemand anders misschien een opoffering maar ik vind het een voorrecht. Wij hebben hier een ouderwetse rolverdeling dus, man werkt en ik blijf thuis (minimaal tot de kids op school zitten) dit heb ik zelf t huis gehad en wil ik mijn kids ook kado doen.
ik ben al 2 jaar thuisblijmoeder maar wil wel weer gaan werken ergens begin Mei. voor het geld vooral want ik vind het vreselijk frustrerend om mn hand telkens op te houden en alles te moeten verantwoorden. maar aan de andere kant heb ik wel alles meegemaakt met mn zoontje en daar prijs ik mezelf wel gelukkig om!
Hoezo hand ophouden JIJ werkt even hard als je man hoor, ik heb net zo goed recht op het geld waarvoor hij werkt want zonder mij kon hij geeneens zoveel verdienen. (Als je geen goede thuisbasis hebt kan je geen eigen zaak hebben en meer als 90 uur per week werken) dat het niet betaald zegt niet dat het niets verdiend hoor IK heb trouwens gewerkt, thuisgewerkt EN tegelijk gemoederd en nu helemaal thuis, helemaal thuis vind ik echt 10 keer vermoeiender als werken... maar ik lag lang niet even happy in mij bed (moe maar voldaan)
Heb thuisblijfmama gekozen, maar werk wel vanuit huis. Kan gelukkig op de momenten dat de kleinste slaapt en de oudste op school zit of inmiddels ook al op bed ligt Liefs mij
Niet een duur huis, 1 auto en geen dure hobby's. maar bezuinigen op boodschappen juist weer niet. Wel een vast bedrag per maand maar dat is lekker ruim zodat ik eigenlijk wel elke week 10 euro daarvan over houd.
Zegt ook niet alles hoor. -Wij hebben 1 auto, verre van luxe (zojuist vandaag in de prak gereden dus technisch gezien helemaal geen auto meer) -Wel een koophuis, maar een hypotheek van 900 euro per maand is denk ik niet veel anders dan een huur voor een gemiddeld rijtjeshuis - Wij zijn al 2 jaar niet meer op vakantie geweest -Beiden aan het werk met een HBO diploma op zak -Mijn dure hobby is drummen maar dat zijn aanschaffen die met gespaard geld eenmalig worden gekocht en heel lang meegaan. En met optredens verdien ik ook weer geld. En ja ook wij komen niet rond. Lidl boodschappen zijn vaste prik....
Ik werk fulltime - 4x9. Mn man blijft ook een dag thuis. Stoppen met werken kan financieel echt niet - maar ik denk ook dat ik dan al snel tegen de muren op zou vliegen
Ik ben thuisblijfmoeder. Doe wel vrijwilligerswerk bij lieve engeljes, maar ook dan ben ik thuis, want het is via mail.
ja mijn man werkt ongeveer 2! fulltime banen met zijn eigen zaak dat scheelt (dat wij met 1 man evenveel verdienen als 2 man) maar ook de keuze om een ander type huis te kopen (goedkoper, kleiner, niet vrijstaand maar rijtjeshuis) ook lidl boodschappen doen, geen vakanties.... je krijgt het niet kado, maar hier ben ik mijn man elke dag dankbaar dat hij mij de kans geeft om de mama te zijn die ik altijd heb willen zijn (en hij zou ook niet graag zien dat ik zou WILLEN werken trouwens al zou het wel mogen, zolang de kids er niet onder lijden) maar hij ziet mij liever thuis en geloof me als je denkt dat ik onderdanig ofzo bent, ik ben juist degene met de broek aan wat betreft geld, alles regelen, beslissen e.d. dat moet juist als je zo veel alleen bent, ik ben juist enorm zelfstandig en mijn man vind het fijn dat ik zo ben..
Hier ook punt 1 (maar dan niet in de prak gereden, balen zeg)2,3 en beiden aan het werk, ik nu 28 uur en vriend 36 uur, ga binnenkort naar 22 uur bij nieuwe werkgever met behoud van salaris dus opzich valt het dan nog wel mee maar zou zo graag thuis willen zijn.. Vriend heeft wel groeimogelijkheden binnen zijn werk (defensie) dus dat is wel heel fijn. En wij gaan nooit uiteten oid..leven naar mijn idee dus al zo zuinig als het maar kan..