we zitten nu op 70/30% verhouding valt me nog mee aangezien ik in mijn omgeving erg weinig fulltime thuisblijvende mama's zie eigenlijk...
hier een werkende moeder. Ik werk 30 uur en mijn man 40 uur. Ik ben niet gemaakt voor thuiszitten. Ik ben een leukere moeder doordat ik werk. Mijn dochter vindt het geweldig op het kdv, dus wat wil ik nog meer...
Ik ben nu nog thuis met zwangerschapsverlof, en officieel zou ik 17 november weer aan het werk moeten, maar ik heb er nog 2 weken vakantie aan vast geplakt. Dan ga ik weer aan het werk, (2 dec.), voor 20 uur per week. En dat verdeeld over 3 dagen; woensdagochtend, donderdag en vrijdag de hele dag. Ik zou heel graag thuismoeder willen zijn, maar dat is helaas financieel niet haalbaar.
Ik ben thuisblijfmoeder. Echt heerlijk. Zou echt niet willen werken. Vind het echt fijn de vrijheid om alles te doen en hoef niks van mijn ventje te missen.
Hier full time werk, en nog onregelmatig ook. Er zijn weken dat ik 45 uur werk. Vriend werkt ook fulltime.
ik ben eigenlijk beide, ik heb een eigen bedrijf en kan mijn dochter gewoon thuis (nouja bij opa en oma)zelf opvoeden en zien opgroeien
Ik ben in de gelukkige positie dat ik heerlijk thuis kan blijven. Mijn man is zelfstandig ondernemer dus financieel makkelijk te doen Liefs Dyja
werkende mama, voornaamste reden omdat het financieel wat aangenamer is. En vind het prettig om nog buitens huis te werken. Maar ik zou het eerlijk gezegd ook wel leuk gevonden hebben om alleen de jaren dat de kinderen thuis zijn, thuisblijf moeder te zijn. groetjes Lisette
een thuis blijf moeder! Rede omdat wij het heerlijk en financieel makkelijk aan kunnen.....En moet bekennen ik vind het een zege!!! Minder stress en meer rust!!!! Wij zijn helemaal zen
hir een thuisblij mama die stiekum toch wel even wil werken zit hier met een man in de ziektewet... dus wil toch stiekum even weg maaja borstvoeding gaat voor
Ik ben een thuisblijfmama. Heerlijk genieten van mn meissie! De tijd gaat al zo snel... Ben echt heel blij dat het kan hoor.. En als ik zin heb kan ik gaan werken, maar voorlopig niet , we redden het makkelijk zo!
ik werk in de zorg maar wel vaste dagen op maandag en woensdag wel verschillende diensten. En om het weekend werk ik 2 hele dagen. dus 24 uur in de week. nu nog 3 weken vakantie na mijn verlof en ga dan weer beginnen.
Ik ga ervanuit dat een werkende thuismoeder een parttimer is? Ik werk nu 4 dagen (waarvan één thuis). Voor mijzelf is werken een echte must. ZOnder werk zou ik echt heel vervelend worden hihih. Nee, de uitdaging, de persoonlijke ontwikkeling de contacten zijn voor mij niet te missen maar een goede balans tussen werk en privé (zoontje) is essentieel. Nu heb ik die 100% en daar zal ik alles aan doen om die te houden.
Ik ben thuisblijfmama totdat de jongste naar de basisschool gaat ( nog 3 jaar, godzijdank ) Zou zelf niet anders willen.