Help

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moslima, 19 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    hallo meiden
    hier ben ik weer... ik heb de laatste dagen wat last van donkerbruine afscheiding en wat krampen (maar kan ze niet goed situeren). Waar ligt je baarmoeder exact? Ik hoop dat ik me zorgen maak voor niets...
    Knuffel
    *Moslima*
     
  2. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Je baarmoeder ligt net achter het botje van je schaambeen.

    Als de krampen daarvan daan komen, kan het misschien niet goed zijn.

    Bel je verloskundige op, of eventueel je huisarts.

    gr. Patricia
     
  3. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik had vreselijke krampen (leek op heftige menstruatiepijn) in mijn onderbuik, aan de linkerkant. Het straalde uit naar mijn billen. Ook had ik wat rood bloedverlies. We schrokken ons natuurlijk rot (had voor deze zwangerschap een miskraam gehad) en zijn meteen door de VK doorverwezen naar de gyn, voor een echo. Daar klopte het hartje! Niemand kon antwoord geven op de vraag wat het was, waar de bloeding vandaan kwam.. Mijn hummel maakt het geweldig!!! (alweer 22 weken zwanger)

    Ik hoop dat dit je gerust stelt. Aan de andere kant zou ik zeker staan op een echo hoor.... Het kan tekenen op een miskraam (dat was bij mijn eerste zwangerschap ook zo, bloedverlies en krampen). Sterkte!!
     
  4. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Moslima heb je al gebeld? :confused:

    Het is maar voor je eigen geruststelling, ik zelf was ook zo onzeker over van alles en nog wat.

    Succes meid, leef met je mee ;)

    groetjes Patricia.
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik zou ook gewoon even de verloskundige bellen, hoor!
    Misschien kun je wel een inwendige echo krijgen.


    Pim
     
  6. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    maar krampen en echt bloedverlies heb ik niet. Gewoon bruin verlies met momenten (ook niet constant.) Heb vorige donderdag een inwendige echo al gehad en toen was alles oke... Moet ik nu terugbellen dan?
     
  7. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    mijn antwoord klopt niet. hihi..; Ik bedoel: niet écht krampen, maar met wat gerommel... kan het niet uitleggen, het doet niet pijn ofzo, maar percies het gevoel of mijn buik zit 'vol'. Snappen jullie?
     
  8. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Had je toen ookal bruinverlies, of daarna?

    Mocht het daarna zijn, zou ik als ik jou was even bellen, kan nooit kwaad en het staat ook echt niet gek hoor!

    Kijk maar, laat het wel even weten hihi
     
  9. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    Ik had het toen gevraagd aan de vk en ze zei dat het geen kwaad kon. Maar verder is ze er niet op in gegaan ofzo hoor...
     
  10. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    het is ook eigenlijk met momenten: bv. smorgens nadat ik naar het toilet ben gegaan en 's avonds ook tegen 19h ongeveer. Dan is het even donkerbruin en daarna terug gewoon lichtbruin... Sorry voor alle smakelijke details hihi
     
  11. Moolenaar

    Moolenaar Lid

    28 nov 2005
    28
    0
    0
    Er zit spanning op je onderbuik, denk dan dat je rekpijn heb dan haha

    Denk dat je buikbanden aan het oprekken zijn, had ik ook, maar geen bruinverlies.

    Wel was het een soort van kramperig gevoel in mijn onderbuik en dat waren mijn buikbanden haha

    Nou succes dan maar, kan nog wel even duren.

    Heb zelf zo nu en dan nog een klein beetje last, maar dat kan nog veel erger worden hihi
     
  12. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    ik heb toch nog een beetje bloed verloren en heb dan toch maar gebeld naar de gyn en mag morgen komen. Ik maak me nu toch wel ongerust... hopelijk komt alles goed
     
  13. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    heb wel geen last van krampen...
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Veel succes morgen! Dan heb je in ieder geval duidelijkheid.

    Pim
     
  15. Moslima

    Moslima Lid

    5 dec 2005
    30
    0
    0
    Hallo lieve meiden, ben net terug van de gyn en alles was in orde en we hebben het hartje zien kloppen. Ben wel maar 6 weken zwanger in plaats van 7 weken, maar dat is het minste van mijn zorgen.
    liefs
    *Moslima*
     
  16. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Dat is goed nieuws, hopelijk ben je weer helemaal gerustgesteld!

    Mriek
     
  17. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Gelukkig maar. Nu kun je met een gerust hart verder.
     

Deel Deze Pagina