Zijn er mensen die de injecties in Duitsland bestellen? En waar doe je dat? Ik krijg nu maandelijks de injecties bij mijn ha, maar ik wil ze graag zelf zetten. Nu mag dat bij een hoop artsen gewoon, maar bij de mijne niet Verder een prima ha, dus geen klachten. Alleen lukt het mij niet goed om samen met hen een geschikt moment te vinden. Ik werk fulltime en kan niet later komen of eerder weg. Het avondspreekuur valt vaak samen met de studie van mijn man. Vervelend dus. Vandaar mijn vraag... Zelf zetten kan natuurlijk prima en zelf betalen is ook best een optie ( mits het binnen grenzen valt Wie heeft ervaring ( mag ook met goede argumenten voor de ha) Wie weet een goede shop Waar moet ik op letten
Stel die vraag eens op het b12 tekort forum. Die weten dat. Hoe vaak spuit je? Hier zet de assistente ze. En je weet dat je gewoon onder werktijd mag gaan he, zeker als je fulltime werkt.
Hier moest ik 2x per week spuiten, dat moest dan tussen 12 en 13u bij de ha-assistente. En het liep altijd uit, zat soms een half uur in de wachtkamer. Echt ideaal dat ik nu zelf kan prikken! Wil je ha het ook niet meer voorschrijven als je zelf gaat spuiten? Was hier totaal geen issue, maar ik moest sowieso zelf met de ampullen komen, nu sla ik de assistent dus gewoon over. Als je iemand kent die 't een keer kan voordoen, heb je het zo onder de knie. Maar hier dus geen ervaring met in Duitsland bestellen, want ha schrijft ze vooralsnog gewoon voor.
@luca.. Ik sta voor de klas.. De consequentie is gewoon dat er 2 lessen uit moeten om heen en terug te gaan. Dat kan ik niet maandelijks doen. Dat wil ik eigenlijk ook niet. Omdat ik meer doe dan alleen lesgeven ben ik gewoon laat thuis.. En de uren van de assistente zijn ook niet ruim. Ze is voor prikken tot een bepaalde tijd beschikbaar @purk.. Tja dat weet ik niet. Het is ons gelukt een avondafspraak te maken voor over een maand, dan overleg ik het met hem @