Ben vandaag bij het CB geweest en die zei me dat ik nu ( met 3 mnd) mag stoppen met vitmine K geven. Ik dacht dat het tot EN MET 3 mnd was, dus bij de 4 e maand stoppen. Ze was er echt van overtuigd dat het tot 3 maand was. Maar ik las net op de verpakking dat er wel stond tot en met 3 maand! wat is het nou? weet iemand dat?
Volgens mij moet je 3 maanden vit K geven. Vanaf geboorte tot 1 maand oud is dus 1 maand gegeven. Vanaf 1 maand oud tot 2 maanden oud is dus 2 maanden gegeven. Vanaf 2 maanden oud tot 3 maanden oud is dus 3 maanden gegeven. Geen idee wat de andere dames vinden, maar dat zal ik nog wel kunnen lezen hier binnenkort.
Herstel ik mijn antwoord,dat moet dus zijn als de kleine 3 maand is geworden. Stond trouwens ook in mijn map van het CB
oke, tot 3 maand dus maar wat raar dat op de verpakking staat tot en met wat een stomme fout van hun ! kan toch niet?
Vreemd, wat heb je voor merk dan? Wij hadden van davitamon, heb dat flesje niet meer, maar zit op de site van davitamon te kijken en daar staat ook gewoon overduidelijk de eerste 3 levensmaanden.