Ik heb er 2, eigenlijk alleen voor teennagels. Ik werk als doktersassistente en dus korte nagels. Daarop vind ik nagellak niet mooi. Daarbij is de vorm van mn nagels niet mooi, dus dat accentueer ik liever niet, haha.
0 Mag niet op het werk, en om ze dan voor 2 dagen te lakken vind ik zonde van de tijd. Ook altijd kort geknipt. Teennagels doe ik heeeeeeel soms wel eens maar dan leen ik er bij mijn zus
Een stuk of 50 denk ik. Voor op mijn vingernagels gebruik ik meestal rustige kleuren of alleen blanke lak. Op mijn teennagels lekker felle kleurtjes. Zelfs in de winter zijn mijn teennagels gelakt. Zonder vind ik niet mooi, zo kaal.
N.a.v. Dit topic mijn nagellak eens onder de loep genomen en geteld ik heb 31 potjes en net èèn weggegooid want die was uitgedroogd. Mijn dochter van 6 heeft 6 potjes
hier alles in een groot sokkenmandje gepropt... moet zeggen dat het mandje nu letterlijk overvol is... heb mijn collectie nu op 75 vast gezet en ga proberen er niet meer bij te kopen nu hahaha
Ik gok een stuk of 40. Meestal gebruik ik wel dezelfde kleurtjes. Op mijn handen gebruik ik vaak nude kleuren of juist de knal roze kleurtjes. Tenen zijn altijd gelakt, zomer of winter maakt niet uit. Ik vind ongelakte teennagels altijd zo'n lelijk gezicht.
Ik dus ook nul, met dezelfde reden. Ik heb ze een paar maanden geleden 1 keer nude gelakt in mn periode. Maar was het na een dag alweer beu. Ik deed vroeger er wel eens henna op, maar die kleur vind ik niet mooi meer.
Het verbaast mij dat sommige gelaakte (teen) nagels lelijk vinden...ik vind ze juist zonder erg lelijk...ik heb altijd een kleurtje op mijn teennagels, zeker in de zomer. Op mijn vingernagels varieer ik niet zo veel eigenlijk, ik heb alle tinten nude, rood en paars. Ik houd niet van zwarte, blauwe, groene of gele/ oranje nagellak. Als ik geen tijd heb om goed te laten drogen, doe ik enkel een basecoat & blanco nagellak.