hoi meiden. hier even een nieuwe pol aangezien ik bij de vorige een grootte fout had gemaakt. welke schrijfwijze en uitspraak vinden jullie leuker?
Hmm, niet mijn smaak, maar dan ga ik voor Kilian (ik hou sowieso niet van een Y in een naam en ik vind de uitspraak Kie-lian het mooist).
Als je zo'n poll kan plaatsen, valt de naam voor mij al af! Veeeeel te ingewikkeld en niet mijn smaak
we vinden het wel irritant dat Kylian ook een biermerk is. hmm daardoor is het niet zeker of deze naam ook onze favorite blijft.
ow is dat zo? Maar je weet natuurlijk nóóit welke gek de naam voor je kind gaat gebruiken voor een nieuw drankje of wat dan ook . En dan denk ik even aan de 'Paula' vla met koeienvlekken?!
@athina haha ja dat is ook weer zo. hmm op dit moment is het onze favorite. we twijfelen nog wel tussen de schrijfwijze Kilian en Kylian mja we hebben nog even en misschien komen we in de tussentijd een andere naam tegen. onze favorite meisjesnaam op dit moment is trouwens faye. een variant van jou dochters naam
Kylian vind ik het leukste.. de namen die je uitspreekt als kil-lian, blijft achter in mijn keel hangen, haha.