je moet doen wat jullie leuk vinden hoor! meerdere namen vind ik persoonlijk wel leuk, maar meer dan 3 word het bij ons niet. als jullie 6 namen leuk vinden moet je het gewoon doen hoor, bekijk het eens vanaf de andere kant, je gebruikt ze toch niet allemaal, maakt het dan uit dat je er langer over doet om de namen te onthouden? en hoevaak moet je ze nou opschrijven? dan doe je er maar even wat langer over
ik vind het ook wel heel veel ik wou mijn dochter 2 namen geven maar dat vond mijn mannetje al te veel.
Sjonge jonge zeg. vannacht is een nichtje van me bevallen heeft ze haar dochtertje toch precies 2 van onze namen gegeven. Heel leuk natuurlijk maar moesten we wel weer andere namen zoeken gelukkig hadden we er nog een paar over! Haha! oftewel onze namen voor de meiden veranderen in gewoon 1 voornaam en 3 andere namen. Net als we voor de jongensnamen in gedachte hebben. Voorletters voor meidennamen worden nu M.I.Y.N en B.X.T.L. Groetjes.
Haha kijk da's nou het voordeel van meerdere namen, dan heb je nog reserve's! 6 is veel, tegelijkertijd heeft het ook wat speciaals. Lotte heeft 3 namen gekregen en onze 2e krijgt er 4.