Wie o wie kan mij nog helpen aan het patroon van onderstaande omslagdoek! Wil hem zo graag maken. babyomslagdoek
Ik kan even geen link plaatsen vanaf mn tel,maar als je bij google : knippie 2008 omslagdoek intikt, staat als 7e een hit van een engelse site sewing reviews. Hierop moet je je wel aanmelden om het patroon te zien,dus ik hoop dat je er wat aan hebt
Bedankt voor de tip. Ik denk dat je als free member geen patronen kan downloaden of wel? Ik kan namelijk als free member alleen de review lezen. Of ik moet heel scheel zijn hoor.
ik heb het patroon maar heb geen idee hoe ik hem bij jouw krijg.... ik heb hem van internet: mp Marktplaats.nl > Patroon voor baby omslagdoek / wikkeldeken / wrapper - Hobby en Vrije tijd - Kledingpatronen
Ik heb het patroon ook wel, maar wil hem liever neit kwijt, en scannen van een patroon is een beetje drama... trouwens dat kindje op de foto gaat haar armen breken bij een ongeluk...
Misschien omdat ze gebogen onder de gordeltjes (lijken te) zitten? Ik zou er ook openingen in maken voor de gordels...vond het zelf heel onhandig om het er allemaal omheen en langs ed te moeten ' vouwen'. Had het idee dat de baby dan helemaal niet veilig in het autostoeltje zat. Heb om die reden in de doek die ik had waar geen gaten in zaten zelf gaten geknipt.
Wel een hele leuke omslagdoek, maar ik zou persoonlijk ook gaten maken waar de armpjes uit komen. Ten eerste voor de veiligheid, en en ten tweede, omdat mijn dochter erg beweeglijk was, en het niet oprijs stelde als ze haar armpjes niet vrij kon bewegen.