hoeveel nod voordat je positief teste?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lela, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    Hai luitjes,

hoeveel dagen ben je overtijd geweest voordat je positief teste? heb je ook in je nodagen negatief getest? en na hoeveel dagen was hij dan uiteindelijk wél positief?

groetjes!

2. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    4 dagen voor NOD negatief, 1 dag voor NOD positief

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    1 dag overtijd positief. Bewust niet voor NOD getest om teleurstelling te voorkomen....
    Wat balen zeg, dat je al zo lang overtijd bent! Ik zou helemaal gek worden als ik in jouw positie had gezeten! Sterkte met wachten!

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had een week voor mijn NOD de eerste licht positieve test in handen (die van de site hier). Moet er wel bijzeggen dat mijn eisprong ook wat eerder is dan normaal... Kwam neer op ongeveer 10 dagen na ei, geloof ik...

5. lela

lela Actief lid

11 mrt 2007
    111
    0
    0
    en ik 10 dagen na me nod nog nietssssss!

ja wordt er zelf ook een beetje gek van! zeker die steken en krampjes dat ik denk van hmmm volgens mijjjj en dan toch negatief testen! maja.

ik ben benieuwd naar mensen die na hun NOD negatief testen en bijv een week later toch positief teste!

dus kom mensen reageren maar :D

6. Jollie

Jollie Fanatiek lid

5 jun 2006
    1.434
    0
    0
    nou ik ben ook wel benieuwd. ik heb inmiddels ook al 3 negatieve testen gehad. Ik weet helaas niet wanneer ik me ei heb gehad elke keer denk ik owja dan zou ik me ei kunnen hebben gehad dan zal ik dan wel ongi worden... maar tot 2x toe heb ik het mis gehad... nu denk ik dat ik vorige week donderdag/vrijdag me ei heb gehad (had toen ook veel witvloed) dus ik wacht deze week maar weer af. wat is wachten toch vermoeiend!

ik ben dus ook wel benieuwd naar de dames die eerst negatief teste en daarna alsnog positief testen.

Liefs Jollie

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ook nog niks... 18 dagen nu..

Deel Deze Pagina