Huisarts zegt: Gewoon wachten op duivels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 14 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Haj,

dag 49 van de cyclus. Vandaag bij ha geweest. Hij zegt dat ik moet afwachten en dat er 100.000 reden kunnen zijn waarom menstruatie wegblijft. Pas na half jaar wil hij medicatie geven.

Lekker onhandig dus, maar niets om ongerust over te zijn.

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    jeetje, een half jaar. dat lijkt me lang, maar heb er geen verstand van. leuk is anders....:( hopen dat het snel weer op regel komt!

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    leuk is anders! maar had het wel verwacht! ze zijn niet zo happig op het opwekken van ongies enz.

Nou maar weer wachten dan!
    succes!

4. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    jeetje bale meid. nou ik had dus me dokter gebeld en die zei vrijdag testen dan nog niet dan weer even bellen. nou dus afwachten tot vrijdag

5. Nika

Nika Actief lid

14 mrt 2007
    296
    1
    18
    Vrouw
    Mama
    Jeetje zeg, een half jaar, welke vrouw die zwanger wil worden kan in godsnaam zo lang wachten? Sorry dat ik het zeg, maar dat vind ik weer typisch iets voor een mannelijke HA!
    Ik ben vandaag ook naar mijn HA geweest, zij wou alleen eerst wachten of uit mijn bloed ook niet blijkt dat ik zwanger ben... als het negatief is wil ze me aan de hormonen hebben om de ongie op te wekken, maar ik wil dat juist niet! Ze wou dan ook dat we weer een tijdje veilig gingen vrijen, zodat we kunnen zien wat mn cyclus doet, ja daaag! Ik ga mooi nog even wachten tot die ongie vanzelf komt.

Ben je niet toevallig erg gestresst geweest ofzo de laatste tijd? Ik namelijk wel, ik heb het idee dat dat bij mij de oorzaak is dat ik nu al op dag 55 van mijn cyclus zit!

6. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    Balen meid
    veel sterkte met wachten

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Wat irritant he, dat wachten?! Als ik zie wat voor problemen andere vrouwen hebben, mag ik nog in m'n handjes knijpen....
    Heel veel sterkte met wachten en ik hoop dat je stiekem gewoon zwanger bent! :D

8. Niet meer actief

hoi meid
    balen zeg dat je nu moet wachten
    veel succes
    hopelijk komen de duivels snel
    ;)

9. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Joehoe, het wachten viel mee.
    De duivels zijn gearriveerd na 51 dagen! Eindelijk duidelijkheid en op naar de volgende ronde.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :thumup: gelukkig maar!

11. Niet meer actief

Schilt natuurlijk ook welke huisarts je hebt....

Maar gelukkig zijn de :evil: er...

12. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    mocht het de volgende maand weer zolang duren en je hebt een zwangerschap uitgesloten vraag dan primolut aan dat wekt de duivels op laat je niet gek maken door die ha om een half jaar te wachten ga desnoods naaar een ander die je bloed wil testen om een zwangerschap uit te sluiten en daarna primolut wat een artsen hebje tegenwoordig ik heb ook een manlijke arts toen ik zwanger bleek ik daar naar toe wat denk je dat ie zegt kan uitlopen op miskraam nou ik heb hem uitgescholden zovan moet ik daarvan uitgaan 3 maanden lang gaan denken ja nu krijg ik een miskraam mispunten zijn het soms.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik zit met hetzelfde "probleem". Al een paar keer bruinverlies gehad en 2 negatieve testen, maar nog geen ongesteldheid te zien. Elke keer denk ik dat het door gaat komen als ik bruinverlies zie, maar niet dus.. Ik zit nu op dag 50.

Deel Deze Pagina