hallo allemaal, wie kan ons helpen? onze kleine meid van nu een maand oud krijgt al vanaf haar geboorte simulac fv. in het begin deed ze het er heel goed op maar dat is sinds de laatste week anderhalve week nogal veranderd. je merk aan haar dat ze ergens last van heeft, ze is konstand aan het kreunen en maar aan het zwaaien met haar armpjes en beentjes optrekken . we hadden zelf al begrepen dat het tekenen van buikpijn en krampjes zijn. als ze eenmaal slaapt (wat vrij lang duurt ) dan wordt ze naar 3 uurtjes weer wakker. dat is het ritme wat ze de hele dag en nacht heeft. maar dan begint het allemaal weer opnieuw. tijdens het verschonen (we hebben haar ontlasting nu wel weer goed op gang nadat we een beetje meer water door de voeding hebben gedaan) blijft ze maar kreunen en persen, tijdens de fles hetzelfde en nadertijd ook idem dito. ik vind dit zo zielig om er naast te staan of haar vast te houden en zien dat ze ergens mee worsteld maar dat je zo weinig kunt doen.' nou vroeg ik mij af wat jullie ervaringen over simulac zijn? en ik wou eigenlijk over stappen naar andere voeding om te kijken of het daar beter van wordt.. maar wat zal ik proberen want er zijn zo veel verschillende soorten voeding?! ik ben begonnen met simulac omdat ik daar toch best veel goeds over had gehoord, ook omdat er een soort olie in zit wat de stoelgang bevorderd. help help wat zal ik doen? :
hallo ons zoontje is nu 10 weken oud en wij hebben in het begin nutrilon standaard gebruikt maar nu gebruiken we nutrilon forte omdat hij zo'n honger had en we zijn erg tevreden over deze voeding hii heeft ook wel last gehad van krampjes nu nog weleens maar ik geef hem ook iedere dag een paar druppels cinababy misschien dat je dat eerst kunt proberen voordat je overstapt op andere voeding?
hallo san we hadden op aanraden van de aphotheker eerst laxo ranja geprobeerd en daarna begon de ontlasting in ieder geval weer dunner van te worden, gelukkig maar ik ken cinababy helemaal niet, waar is dat voor?
haallo dat is een homeopatisch geneesmiddel tegen darmkrampjes en het is van VSM bij erge klachten een aantal x per dag 3 druppeltjes geven er zijn geen bijwerkingen dus dat is al mooi en bij ons zoontje heeft het echt goed geholpen hij krijgt het nu nog maar 1 x per dag en hij vind het harstikke lekker je kunt het overal kopen bij de kruidvat bijv het kost 5,95euro groetjes
Mijn eerste kind kreeg ook Similac en dat ging prima. Nu geef ik het niet, omdat het hier in de buurt niet meer te krijgen is. Darmkrampjes zijn heel normaal de eerste 3 maanden, omdat de darmen nog moeten rijpen en wennen aan voedsel.