Wij hadden er achteraf veeeel te veel. 30 over gewoon en 15 appelflappen.. Zo zonde. Komt omdat smiddags onverwachts nog een familielid oliebollen ging bakken. Heel gezellig maar toen zat iedereen al vol hahaha
Heb je de oliebollen in plastic in de vriezer gedaan? Dat deden wij altijd. En bijv in de zomer, piepte we ze even op in de magnetron. Zo lekker.
Nee want dat moet je dan toch meteen zo vers mogelijk doen? Ik dacht dat gisteren einde dag daar te laat voor was?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Tot wanneer had je ze in de vriezer kunnen doen, zodat ze daarna nog lekker zijn?
ik tel ook niet hoor. Hier vragen ze aan mij: 'mam, is het all you van eat?' 'wel ja, joh ga je gang' Dan schuiven ze er zo een stuk of 5 naar binnen En ik lust ze ook erg graag
Haha ook grote eters lees ik. Ja hier doen ze dat ook zo. En het gaat altijd goed. Niet misselijk of zo. Ze zijn ook super slank. Waar laten ze het? Vandaag is wel de laatste dag. We hebben er nog 9 over en 6 appelflappen. Ik ben al gestopt. Gisteravond dacht ik: en nu word ik langzaam zèlf een oliebol.
Dat had nog gekund hoor. Als je 31 dec haalt, en dan die bij de bakker of oliebollenkraam dan kan je ze 1 Jan ergens in de ochtend in de vriezer. Vd supermarkt is hopeloos, want die zijn al een paar dagen oud.
Hier vandaag de overgebleven oliebollen opgemaakt door er wentelteefjes van te maken. Sta druk in de keuken te bakken en me te verheugen op de wentelteefjes gaat de deurbel. Staan er vrienden van mijn oudste aan de deur. Heb uiteindelijk zelf een ministukje gehad en de rest is met smaak opgegeten door de kinderen en hun vrienden. Was goed voor de lijn.
Het ergste vind ik dat op 1 januari de kraam gelijk weg was, want ik had er nog wel eentje gelust. Of 2. Of 10 We hadden dus net genoeg, 20 stuks gehaald voor 4 volwassenen en 4 kinderen. Door mijn dikke buik kan ik er geen 3 op een avond eten, 1 is de max (naast al het andere) dus ik had het gevoel dat ik erg tekort kwam dit jaar volgend jaar beter!
Ik had ook oliebollen wentelteefjes gemaakt dankzij de tip hier. Heerlijk waren ze zeg, nog lekkerder dan een oliebol gewoon zo eten . Goed idee, bedankt voor de tip wie het ook was!