Vervolg op het topic jouw mooie momenten in 2021, wat zijn jouw doelen voor 2022! Wat wil jij absoluut bereiken het nieuwe jaar? Om met mezelf te beginnen heb ik voor mezelf 3 absolute doelen: -In 2022 wil ik een nieuwe uitdaging vinden. Na ruim 15 jaar werkzaam te zijn in dezelfde branche en 8 jaar bij dezelfde werkgever ben ik opzoek naar een nieuwe baan bij een inspirerende organisatie waar ik weer nieuwe energie uit kan halen. -In 2022 wil ik weer fit worden. Tijdens de zwangerschap behoorlijk aangekomen en het hele jaar niks aan sport gedaan. Voor mijn zwangerschap zat ik perfect op gewicht en sportte ik regelmatig waardoor ik fit en goed in m’n vel zat. Dit wil ik nu weer bereiken. -Stok achter de deur is onze bruiloft in 2023! In 2020 ben ik ten huwelijk gevraagd maar door corona en de zwangerschap is het er nog niet van gekomen. Komend jaar willen we onze bruiloft gaan plannen voor het voorjaar van 2023. Mijn beste vriendin is afgelopen kerst ten huwelijk gevraagd dus dit maakt het nog leuker!
Rustiger leven. Leren loslaten Genieten van elke dag Veranderen wat ik niet kan accepteren en accepteren wat ik niet kan veranderen.
Fitter worden. M’n conditie was al nooit heel goed, maar na Corona te hebben gehad is het gewoon echt heel slecht.
Werken aan mijn revalidatie en fitter worden en hopelijk mijn gewicht wat naar beneden krijgen Proberen mijn diabetes beter onder controle te krijgen zodat we een go krijgen om zwanger te worden Verhuizen en renoveren, en hierbij proberen niet te hard te stressen Nog meer leren genieten van kleine gelukjes
1. Ik hoop dat er as we speak een zaadje in een eitje aan het zwemmen is in mijn buik en dat we in september een kindje krijgen ♥️ 2. Weer durven fietsen, de wereld is erg klein zo want ik rij ook geen auto en we zijn naar een dorp verhuis. Ik fietste vaak, ver en graag 3. Genieten, net als nu. Ik leer steeds meer en meer wat ik belangrijk vind, daar wil ik naar blijven luisteren. 4. Hopelijk op vakantie, het is al een paar jaar geleden. 5. Goed Zweeds leren. 6. KAPPEN met de hele H&M en Zalando kopen! 7. Evt beginnen met de eerste stappen richting emigratie of verhuizing naar andere kant van het land (of verbouwen maar daar heb ik zoooo geen zin in en we willen hier toch niet blijven), maar dat is meer iets voor 2023.
Mijn stichting die ik aan het opzetten ben definitief inschrijven bij de KvK. 10 kilo kwijt Loslaten Minder verantwoordelijk voelen voor anderen (hoort ook bij het stukje loslaten) En als klap op de vuurpijl terug verhuizen naar NL (en daar de kleine dingen echt blijven waarderen, want dat heb ik hier echt wel geleerd!)
Giftige mensen uit ons leven bannen. Veel te lang alles maar geslikt, de koek is op. Wij blijven vanaf nu dichter bij onszelf. Wij zijn niet veranderd, we zijn dan alleen gestopt met leven zoals anderen dat zouden willen.
Mijn doelen: Weer kunnen werken en sociaal actief zijn. Door longcovid nu al een jaar thuis. Meer uitjes met mijn man plannen Genieten van ons nieuwe gezin
Mij voortplanten 2 kilo kwijt raken en ook blijvend Fitter worden Minder snel boos worden Mijn familie (ooms/tantes) vaker bezoeken
1: afvallen en gezonder eten 2: meer wandelen 3: nog meer loslaten 4 ik wil mij bezig houden met mediteren 5 meer leuke uitstapjes 6 sparen 7 minder troep kopen(kijken wat ik echt nodig heb)
1) bevallen 2) alle zwangerschapskilo’s van deze en de vorige zwangerschap afvallen. 3) meer sporten en terug fit worden. 4) minder op mijn telefoon kijken.
Vandaag mijn doel gehaald om 5km hard te lopen, en ook nog binnen mijn streeftijd. Dat smaakt naar meer mooie doelen maken! Qua werk wil ik mij, binnen mijn huidige werkplek, omscholen zodat ik echt de juiste know-how en skills heb van de functie waar ik intussen in ben gerold. Met man vaste date nights inplannen en hier ook echt tijd voor vrij maken. Een fotografie-opfriscursus volgen. Ik heb daar jaren terug zoveel plezier aan beleefd, maar door drukte van een jong gezin is dat aardig weggezakt en gebruik ik nu bijna altijd de automatische stand... Zonde! Een sportief doel ga ik nog kiezen, maar wie weet ren ik over een jaar wel met gemak 10km.