Hoeveel ondergoed heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik ben een beetje van beide :roflmao:

Ik heb hele mooie setjes maar die draag ik niet dagelijks. Vaak een bij elkaar geraapt zooitje, nu ik zwanger ben helemaal want er zit maar weinig lekker nu:rolleyes:

Iertje81 vindt dit leuk.
  2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.773
    113
    Vrouw
    Is dat de reden dat ze zo graag in uw zone komen?

3. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Meer zoals je vriendin! Ik heb echt een enorme hekel aan niet lekker zittende kleding, dus kies al gauw voor simpel en basic. Wél altijd zwart, want dat vind ik zelf mooier staan. Omdat het katoen is en allemaal van dezelfde kleur kan het mee met de gewone was, dus heb ik ook geen ladingen nodig.

Ik heb daarnaast een aantal kanten boxershorts waarin ik wel eens wil verschijnen als ik mijn man wil verleiden, maar die draag ik dan met een leuk shirtje of niks erbij (ik heb een billen man, haha) Hier dus geen sexy setjes.

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Artemis88

Artemis88 Niet meer actief

Ik denk maar zo: die dokter heeft vast vele malen erger voorbij zien komen. Maar van mij zal hij het niet meer zien:roflmao:

Nina Sanders en Iertje81 vinden dit leuk.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja en op de camping is het ook helemaal niet gek dat je je tentjes aan de waslijn hangt :p

Youtan vindt dit leuk.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Nou ja; zolang het geen broekje met een open kruis is, valt het mee toch :D:p

7. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Een mix! Paar mooie, sexy setjes. Verder veel basics, die ook qua kleur goed kunnen matchen met elkaar. Zolang ondergoed geen strikjes of bloemen motief heeft, dat vind ik te lief. Liever kant, uitdagend. Maar draag ook gerust stretch hipsters. Ligt aan mijn mood.. Wat ik ga doen etc. Oh en ik ben wel echt dol op mooie merken. Voor mij geen hunkemoller, ik moet altijd lachen als ik mannen zie lopen door de stad met zo'n tasje. Sorry. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Iertje81 vindt dit leuk.
  8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Als ik dat moet doen is de halve camping getraumatiseerd hoor :roflmao: Zit niet de ic straks vol, maar de paaz :roflmao:

Kolibrie2, Youtan en Iertje81 vinden dit leuk.
  9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.257
    28.309
    113
    mij kom nooit bij Hunkemöller maar die hebben toch gewoon mooie dingen?

Nehneh, GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  10. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Ik heb 2 goede bh's, maar deze zijn van Prima Donna en kosten minimaal 90 euro per stuk. Deze zitten fantastisch en zijn mooi. Bijpassende slip koop ik nooit, 50 euro voor een slip vind ik teveel van het goede ;).

Iertje81 vindt dit leuk.
  11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    O ja?
    Ik vind dat ze daar best mooie dingen hebben :oops:

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij staan op de camping en ik heb dus veel te veel onderbroeken mee ;). Ik was elke dag dus ik heb maar 2 onderboeken nodig :)

Ik heb al heel lang dezelfde zwarte onderbroeken, die slijten blijkbaar niet. Heb er denk ik 7? Ik heb een stuk of 7 bh's maar ik draag er vaak maar 2.

Cindy1977 en Iertje81 vinden dit leuk.
  13. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.395
    113
    Whaha, dat zei mijn moeder ook altijd. Een paar jaar geleden kreeg ik een compliment van een verpleegkundige over mijn bh, dus mijn moeder kan trots zijn :D.

Iertje81 vindt dit leuk.
  14. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Momenteel draag ik alleen de voedingsbh's van Hunkemoller en H&M omdat mijn andere niet meer passen. Had 4 favorieten van Victoria's Secret en hoop dat ik die na de zwangerschap ooit weer pas maar ben er bang voor haha. Ik bewaar ze gewoon nog want ze waren duur zat. Dus momenteel draag ik om en om 4 voedingsbh's.

Ondergoed draag ik alleen de hipsters van C&A, van die lage met een klein strikje aan de voorkant, die zitten HEERLIJK, kruipen nooit tussen mijn billen en voel ze niet zitten. Daar heb ik er wel een stuk of 10 van denk ik... in verschillende hippe kleurtjes haha.
    Ik match nooit expres bh/ondergoed, soms komt het toevallig uit dat allebei paars is of allebei zwart, dan denk ik 'heuj! kijk nou' maar verder neuh, interesseert me niet zoveel :)

Als ik ooit weer een mooi lijntje heb koop ik wel weer eens een mooi matchend sexy lingerie setje!

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Ik heb VEEL ondergoed. Bijna allemaal basic. Geen motiefjes en bloemen. Past allemaal meestal niet bij elkaar. Ik kan gerust 3/4 weken elke dag ander ondergoed aan zonder te wassen :roflmao:.

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Haha nee ja ik vind het net niet, dat is mijn ervaring. Die truttige strikjes er altijd op. En de kwaliteit vind ik niet best. En dan die stomme gestreepte tasjes. :roflmao: Maar dat is maar een mening die ik even ongegeneerd laat gaan, ze hebben zeker mooie setjes maar toch altijd weer die teleurstelling. Gewoon niet mijn winkel duidelijk. :oops:

Iertje81 vindt dit leuk.
  17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik heb 7 bh's met daar bij ieder 2 slips dus 14 slips. Allemaal van de diva lijn van hunkemoller.
    Verder heb ik denk ik nog een stuk of 8 simpele witte en zwarte onderbroeken maar die zijn eigenlijk een soort "reserve" En nog 3 sets sport ondergoed.
    De kinderen hebben ieder ook zeker wel 15x ondergoed. De oudste draagt alles zwart wit dus dat matcht onderling altijd, de jongste draagt alleen boxers. Maar toen ze vroeger nog hempjes droegen was dat ook altijd matchend.
    Man draagt altijd bjorn borg en J&J boxers en heeft er zeker 25

Iertje81 vindt dit leuk.
  18. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier ook altijd bijpassende setjes, behalve als ik ongesteld ben. Dan draag ik een boxershort bij een willekeurige bh. Ik koop 1x per (ongeveer) 6 maanden een paar nieuwe setjes (bij elke bh 2 onderstukken). Ik koop ze dan wel altijd in de sale :D

GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik ben hier heel makkelijk in. Ik heb een stuk of 15 zwarte Zeeman en Annie rolfie onderbroeken.een stuk of 7 zwarte hemden, 3 witte hemden.
    2 zwarte, 2.witte en 2 grijze "bh's". Of liever gezegd: topjes .
    Ik doe niet aan setjes.

Iertje81 en sillies vinden dit leuk.
  20. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik heb tig bh's van super sexy tot gewoon huidskleur voor onder wit. Draag altijd strings en heb er zeker meer dan 50. Ik vis er in de ochtend gewoon een uit mijn lade en kijk niet of het bij mijn bh past. Koop wel altijd setjes maar trek het zelden tegelijk aan.
    Als ik ongesteld ben draag ik oma ondebroeken, daar heb ik er niet veel van want heb ik zelden nodig (slik de pil lang door).

Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina