Hoeveel ondergoed heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    3 zwarte BH's en ongeveer 15 zwarte onderbroeken. Heel praktisch, is allemaal een grote set van effen zwart zonder poespas.

citroenrasp en Iertje81 vinden dit leuk.
  2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Gladde t-shirt bh’s in diverse kleuren en zwarte of witte slipjes..
    En heeeul soms een mooi setje maar meestal heb ik daar alweer snel spijt van want het zit nooit zo lekker

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Genoeg. Ik moet eerlijk bekennen dat er zelfs nog op sommige bh’s prijskaartjes aanzitten.:|

Ik draag eigenlijk alleen wit of zwart kant, ik hou niet van dat schreeuwerige gedoe. :oops:

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde! Onderbroeken moeten lekker zitten, wil ik toch eens een keer sexy doen trek ik savonds wel iets bijpassend aan, nadat ik eerst gedoucht heb:roflmao:

Iertje81 vindt dit leuk.
  5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik denk 5 bh’s, waarvan 3 ofzo met bijpassende onderbroek en verder gewoon een heel zooitje onderbroeken in allerlei modellen en kleuren.
    Ik heb ook gewoon graag lekker zittende onderbroeken.
    BH’s zijn van Primadonna en Bonprix. Ik heb cup F, dus heel veel keuze is er toch al niet. Gaat vaak niet verder dan E of erg prijzig of het zit voor geen meter.

Iertje81 vindt dit leuk.
  6. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Heel divers! Verschillende soorten (gladde) bh’s, met kant, body’s. Alleen met bijpassend ondergoed. Strings of een kanten broekje. Heb zelfs een lederen setje haha.

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Vroeger droeg ik alleen maar setjes. Maar bij de bh's die ik kocht zaten van die synthetische strings bij. En blijkbaar kon ik daar niet zo goed tegen helaas.

Ik draag nu strings met katoen. En dan wel met een kanten rand eromheen.
    Bh's ook veel met kant en leuke kleurtjes. Maar nee niet helemaal 100% bijpassend.

En qua aantal. Volgens mij 5-6 bh's en strings zijn ontelbaar :roflmao: Zeker wel 25+

Iertje81 vindt dit leuk.
  8. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    2 leuke setjes en 2 basis bh’s, en dan een stuk of 20? onderbroeken/strings/hipsters.

Iertje81 vindt dit leuk.
  9. MiArMemmie

MiArMemmie Actief lid

7 jan 2019
    101
    68
    28
    Vrouw
    Ik had alleen simpel ondergoed van de zeeman/Hema
    Maar heb nu een nieuwe vriend en heb vorige week allemaal leuke sexy setjes gekocht. Dat voelt toch wel weer lekker.

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.398
    21.792
    113
    Kan iemand mij uitleggen wat er per se sexy is aan kant, touwtjes, synthetisch en gekke kleuren?
    Volgens mij is dit namelijk iets dat ons door de mode-industrie wordt "aangeleerd".

1981Mama vindt dit leuk.
  11. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Ik heb twee beha's, ik draag ze één of twee dagen en was ze dan snel daarna weer uit dus kom daar prima mee rond. Heb ook geen maat waarvan je makkelijk voor een klein prijsje een heel aantal beha's koopt, maar vind het verder ook gewoon niet nodig.
    Ik koop nooit de bijpassende slip/string whatever. Dat zijn vaak dure dingen en een hoop synthetische meuk.
    Ik koop gewoon een groot aantal zwarte katoenen onderbroeken en dat het dan niet matcht met de bovenkant, boeiend. Het zit tenminste fijn. :)
    Momenteel heb ik zes positieslips in gebruik, met regelmatig wassen lukt dat net. Ik had geen zin om nog meer stuks te kopen. :|

Iertje81 vindt dit leuk.
  12. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.773
    113
    Vrouw
    Maar dat kan niemand u uitleggen e.
    Want dat is persoonlijk.
    Ik vind kant idd sexy maar gekke kleuren en touwen vallen bij mij al niet meer onder sexy.
    Wat de mode industrie daar van vind, dat weet ik niet.

citroenrasp en Iertje81 vinden dit leuk.
  13. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik weet niet of het is aangeleerd door de mode-industrie; dat durf ik niet te zeggen. Ik denk eerder dat het iets is wat je persoonlijk mooi vindt of zo. Kant vind ik persoonlijk heel erg mooi. Niet alleen aan een BH of onderbroek, maar ook bij een hemdje of de randjes van een trui. Touwtjes vind ik dan wel weer mooi bij mijn badpak (als je het zo om je nek moet binden weet je wel), maar niet bij ondergoed. Synthetisch en gekke kleuren ben ik niet van, alhoewel ik moet zeggen dat ik ook wat rood ondergoed heb. Beetje 'hoerig' (sorry voor het woord maar ik weet niet hoe het anders te benoemen zo snel), maar juist daarom ook weer sexy.

Malbec en citroenrasp vinden dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Altijd matchend. Voor dochter ook. We dragen alles als setje. En heb best veel maar merk wel dat ik de lekker zittende setjes het meest aan trek. Ik koop trouwens voor mezelf net als jij doet 2 onderbroeken bij 1 bh.

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik was laatst mijn kast aan het opruimen en kwam daar ook 2 bh's tegen met het kaartje er nog aan :oops:
    Maar toen ik ze paste, wist ik ook weer waarom ik ze nooit gedragen heb. Die krengen zaten verschrikkelijk :confused:

16. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Haha daarom draag ik ook alleen nette setjes en nooit 2 verschillende sokken. Mijn moeder riep hetzelfde altijd.

Iertje81 vindt dit leuk.
  17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier cup G en inderdaad ook bh's van Bonprix, die zitten echt goed.

Jo79 en Iertje81 vinden dit leuk.
  18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.398
    21.792
    113
    Ik vind dat sowieso van bh's haha (eigenlijk net als met broeken, maar die kan je vervangen door een rok of jurk). Laat staan als er allerlei vervelende randjes en stofjes aanzitten en ze van plastic zijn gemaakt. De beugels krijg ik ook altijd last van trouwens.

GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  19. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    Ik heb vorige week eindelijk een goeie bh gekocht. Een mooie stevige zwarte.
    Staat prima bij m'n stapel zwarte katoenen zeeman onderbroeken (tenten).
    En dan heb ik nog een zwarte en een witte Hema bh waarvan de maat eigenlijk niet goed meer is, zijn beide ook al ruim 2 jr oud en veel gewassen. Die draag ik voor m’n werk en gaan daarna de was in. Zou eigenlijk 1 of 2 goede bh’s erbij moeten maar vind het zo duur

Iertje81 vindt dit leuk.
  20. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.950
    113
    Haha dat zei mijn moeder ook altijd en ik heb altijd gedacht dat dat wel het laatste zou zijn waar ik me dan druk om zou maken.

GossipGirlxoxo, citroenrasp en Iertje81 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina