Hoeveel ondergoed heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.950
    113
    Ik ben dus zoals jouw vriendin. Heb 2 lekker zittende beha's en die draag ik om en om. Ik doe niet aan bijpassend, want hoe het eruit ziet maakt me weinig uit, als het maar lekker zit.

Edit : ik heb een grote maat en daardoor een goede (en helaas dure) beha nodig. Als ik kon slagen bij de hunkemoller oid had ik er vast meer.

Iertje81 en citroenrasp vinden dit leuk.
  2. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ik vind dus juist de bh’s met kant veel lekkerder dragen. Je moet dan alleen niet die goedkope hebben, die zitten echt ruk.

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. Lottie987

Lottie987 Bekend lid

17 mei 2019
    559
    351
    63
    Vrouw
    Ik had altijd een mandje vol met veel verschillende strings. Helaas heb ik aan mijn laatste zwangerschap een aambei overgehouden dus strings zitten niet meer lekker en heb ik allemaal weg gegooid. Heb 2 weken geleden 16 nieuwe hipsters bij de primair gekocht, katoen met aan de bovenkant een kanten rand, zitten heerlijk!
    Daarnaast nog 4 goed zittende zwarte BH’s van Hunkemöller, ook alle andere BH’s weg gegooid.

Iertje81 vindt dit leuk.
  4. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.398
    21.792
    113
    Ik vind dit altijd zo raar. Waarom zijn afwijkende maten eigenlijk duurder? Net alsof je er iets aan kan doen welke cupmaat je hebt (uitzonderingen zoals bewuste borstvergroting daargelaten). En zoveel duurder om te produceren is het nou ook weer niet.
    Ik slaag ook moeilijk maar dat is meer omdat veel soorten stoffen "jeuken" of bandjes "pijn doen" (even tussen aanhalingstekens, want jeuk en pijn zijn grote woorden maar ik denk dat de Ass'ers hier wel begrijpen wat ik bedoel), óf er zit weer van die vreselijke vulling in.

Zwierezwaai vindt dit leuk.
  5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.951
    113
    Vrouw
    Ik moest even tellen, maar ik heb 10 bh's die ik vaak draag. Ze verschillen van normaal tot bombshells, van kant tot geen kant. Ik draag vooral zwart, maar heb nog 3 andere kleuren.
    Bij elke bh heb ik minimaal 2 passende strings.
    Ik vind lekker en goed zittend ondergoed belangrijk, dus ik koop dit al jaren bij een vaste winkel, Victoria's secret.

Iertje81 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.773
    113
    Vrouw
    Omdat er meer stof inkruipt en wss ook meer tijd en vaak andere sluiting en bredere bandjes?

Koop jijzelf kwalitatieve bh's?
    Want ik heb nu 1ne aan die je gewoon niet voelt.
    Bij die van zeeman en c&a voel ik geprik en gestel al na een uur.

Iertje81 vindt dit leuk.
  7. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    4 "gewone" bh's.
    Basic zwart of wit.
    Stuk of 25 gewone eenvoudige onderbroeken van katoen omdat dat fijn zit.
    Strings heb ik niet, vind ik niet fijn zitten.
    Ik heb 4 boxers, ook katoen.
    En een stuk of 3 luxe setjes. Kant en satijn met bijpassende slip en bij 1 ook kousen.

Iertje81 vindt dit leuk.
  8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.211
    16.557
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Op de een of andere manier heb ik daar ook nooit om gegeven om mooi ondergoed. Zelfs in mijn hele slanke periodes liep ik in eenvoudige lekker zittende slips en niet bij passende bh s.
    Joh zolang het geen leverkleurige oma onderbroeken van de Zeeman zijn kan het er nog best mee door ;)
    Ik koop overigens wel wat duurdere bh 's zonder beugel want daar kan ik al helemaal niet tegen.

Iertje81 vindt dit leuk.
  9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier echt vanalles en doe aan wat op dat moment bij mijn mood en kleding past.

Sexy setjes, tijd vd maand ondergoed, naadloos, sport etc. Maar wel alles in kleur bij elkaar en elke bh op de sport en huidskleur na is vrouwelijk en mooi.

Aantallen?
    Pff 10 bh's inclusief sport.
    Broekjes vanalles la vol.

Iertje81 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  10. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    5bhs en 35 dezelfde onderbroeken

Iertje81 vindt dit leuk.
  11. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Het verbaasd me eigenlijk wel dat zoveel leden niet om ondergoed 'geven' :p. Ik vind dat dus echt de basis van mijn outfit haha (en je ziet mijn ondergoed nooit, dus daar ligt het niet aan haha).

Iertje81 en ReMa vinden dit leuk.
  12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.208
    35.950
    113
    Oh ik snap je ook helemaal en daarom baal ik ook echt enorm dat de enige beha die ik tenminste niet de hele dag voel, niet meer te krijgen is.

Ik kan er niet tegen als ik kleding "voel". Daarom loop ik het liefst thuis in een joggingbroek en een simpel shirt. Ik koop alleen naadloze sokken of ik draag ze binnenste buiten en labeltjes of andere kriebel dingetjes zijn om te gruwelen.

En ja misschien zijn ze duurder omdat ze van een ander/beter materiaal worden gemaakt ? Geen idee hoor, maar kan me voorstellen dat er wat meer ontwerp en materiaal voor nodig is.

Iertje81 en citroenrasp vinden dit leuk.
  13. Neilia

Neilia Niet meer actief

2 bh’s
    Tig miljoen strings die er niet bij passen
    En een paar boxers voor als ik ongesteld ben

Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Geen idee. Niet geteld haha heb alleen lingerie.

Iertje81 vindt dit leuk.
  15. tuc

tuc Niet meer actief

O dat vind ik zo niet boeiend. Ik heb een aantal bh's (zwart, lichtroze, lichtblauw, wit enz) en heel veel hipsters, kan zeker 2 weken 2 keer per dag een andere aandoen zonder te hoeven wassen.
    Geen setjes oid.

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb een stuk of 12 mooie setjes (dus BH + bijpassende slips/strings. Verder een stuk of 8 basic zwarte slips en een stuk of 8 basic zwarte strings. Met een bh doe ik namelijk langer dan 1 dag, een slip niet.

Iertje81 vindt dit leuk.
  17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Naadloze strings van de hema. Ideaal! Daarbij heb ik huidskleurige bh’s van de hunkemuller en idd ik heb er 3! Want ze moeten af en toe ook in de was... ik heb van die gladde bh’s want ik vind niets lelijker dan van dat patroon door je shirt zien....

Ooh ja en ‘s nachts draag ik hipsters van de action...

ooh ondergoed is ook sokken of niet? Voor nu kleine sokjes in sneakers.

Iertje81 vindt dit leuk.
  18. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.398
    21.792
    113
    Of juist wel, maar dat ze het comfort vh ondergoed belangrijker vinden dan het uiterlijk? Omdat het anders zo vreselijk gaat zitten jeuken e.d de hele dag. Dat is tenminste waarop ik let en gezien mijn zoektochten kan ik zeker wel zeggen dat ik ondergoed belangrijk vind, anders zou ik niet zo lang zoeken haha. Dat het niet is gedecoreerd met bloemetjes of allerlei stofjes me dan een worst wezen hoor haha.
    Ik heb dan ook veel ondergoed "op voorraad" omdat ik het uit Nederland haal.

Iertje81 en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  19. tuc

tuc Niet meer actief

Waarom is het de basis dan?

20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.693
    18.773
    113
    Vrouw
    Zoveel dames die nog strings dragen zeg.
    Dat is bij mij zeker 10 jaar en 15 kilo geleden.

puzzelstukje, Louise11110, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina