Ik kan in winkels hele dag bh's passen en er een paar kopen vervolgens vind ik ze toch niet fijn en leg ik ze in de bak soms is het zo erg dat ik maar 1 bh tot die op is draag en die was ik dan savonds dan is die in de ochtend weer droog of draag ik er 1 uit de bak ik heb er wel een stuk of 20. Onderbroekjes veel hipsters en vaak gaat het allemaal kapot behalve die ik al 10 jaar heb van de v&D dat soho merk ofzo ik heb denk 5 mooie onderbroeken de rest zou ik niet aan iemand willen laten zien, En setjes nik heb setjes maar zo bh met zo vieze synthetische stringetje dat draag ik niet maar heb het wel. Ik wil wel nog even over bh's praten want ik heb er een beetje een hekel aan koop je zo mooie met van die baleinen aan de zeikant die gaan verbuigen zodat ze niet meer goed blijven of draaid je stof om de beugel, Oja ik was een echte fan van bh's met bandjes over mijn borsten.
Ik heb 2 bh's en die vervang ik elk jaar. En ongeveer 30 onderbroekjes. Verschillende modellen en kleuren
Ik vind dat vele malen lekkerder zitten. Oke hipsters (ook kant) zou eventueel kunnen. Maar ik vind het mooi en lekker zitten. Voor mij is dat dus 'basic' soms draag ik ook een body (ook 'sexy' voor de meeste) maar dat is voor mij gewoon normaal Ik ben trouwens niet slank.
8 mooie setjes 3 bh's stuk of 10 strings/slips maar als ik eerlijk ben... zitten de boxers van mijn man het lekkerst!
Ik vind het ook niet mooi als je randen van een onderbroek ziet onder strakke kleding maar de contouren van een string vind ik net zo lelijk onder strakke kleding. Draag zelf haast nooit strings meer. Alleen nog dit soort modelletjes. Zit vele malen lekkerder.
Ik draag ook echt alleen bh's omdat je in veel kleding anders tepels kan zien. Ik heb ze niet nodig voor ondersteuning, heb kleine borsten (volle B cup nog) en die staan nog recht vooruit . Kan me voorstellen dat voor vrouwen met een flinke borstpartij een bh juist voor comfort zorgt.
Ik nam altijd mijn "oude" of verwassen of niet meer mooie ondergoed mee op vakantie om het daar na gebruik weg te gooien. Scheelt weer was bij thuiskomst. Nu gaan we dit jaar niet op vakantie dus moet dit keer maar uitzoeken wat kan blijven en wat weg mag.
Ik denk dat mijn matchen ook wel een vorm van een dwangmatige handeling is. Maar ondertussen gaat dat zo automatisch dat het me geen energie kost. Ik voel me er trouwens 0,0% aantrekkelijker door. Maar ik vind aantrekkelijk zijn meer met uitstraling en zelfvertrouwen te maken hebben dan met (aan)kleding en make-up.
Ja ik. Ik vond er geen reet an toen ik door de MMM liep. Ik heb het wel nog geprobeerd maar ben ermee gestopt. Toen ben ik gescheiden en begon ik er weer mee met mijn huidige man. En dat is nooit gestopt. Ik heb (en kon ook) tijdens de zwangerschappen van mijn kinderen altijd mooie BH’s gedragen. Onderbroeken niet. Die moesten vooral helemaal over die enorme buik heen
Het zou voor mij vooral voor gedoe kosten tijdens de was ophangen, in de kasten ordenen etc. Daar heb ik nu al last van met sokken en dat vind ik voorlopig genoeg
O ik wel! Ik zou het liefste elke dag een skinny aan hebben. Heerlijk! Het voelt voor mij echt als een tweede huid.
Eens! Of als ik over straat loop en er even aan denk. Dan ook. Misschien omdat het een ‘geheimpje’ van jezelf is. Niemand weet het behalve jij.
Hahaha nu ben ik heel benieuwd naar de manier waarop jij sokken wast, ophangt en ordent. Ik heb eigenlijk alleen maar zwarte en witte enkelsokjes en zwarte lange sokken. Dus dat is heel makkelijk met wassen en sorteren.
Dat deed ik ook altijd! In India heb ik nog weleens het idee gehad dat het daarna, toen ik het op de kamer liet liggen toen we weggingen, nog gebruikt werd door anderen. Maar dat denk ik ook omdat de mensen daar best arm zijn en zó versleten was het nou ook weer niet.
Ik geef nu bv (9 maanden inmiddels ) en heb 3 voedingz bh's. Ze zijn vreselijk en zitten natuurlijk niet zo mooi als een echt goede bh, maar voor nu prima. Ik heb grote borsten (nu helemaal ) en de bh's zijn erg prijzig. Daarom heb ik er minder van (normaal een stuk of 4 a 5), maar kwaliteit is wel super. Kan er lang mee doen. Onderbroeken zijn vooral corrigerend en stevig. Zwart (omdat ik daar van hou en het praktisch vind ) Heb een paar mooie hipsters voor 'speciale date nights' Strings vind ik echt afschuwelijk Voor onze dochter koop ik idd matchende setjes. Vaak van de Zeeman omdat ik de printjes zo leuk vind en lekker betaalbaar . Nu is het zo dat ze zelf haar kleding kiest en zichzelf aankleedt, ze heeft dus regelmatig een witte hemd met donut print en een Paw Patrol Sky onderbroek aan. Tsja... Dat zie ik dan door de vingers
Alles is zo vreselijk synthetisch (maar dat geldt eigenlijk ook voor gewone kleding) en in Nederland vond ik het al moeilijk, dus ik ga het hier niet eens proberen (of je moet naar H&M ofzo - 5 uur rijden van waar ik woon, maar ook van H&M-ondergoed ben ik niet zo'n fan.)
Oh ik kon in de zwangerschap juist geen broeken en onderbroeken verdragen die over mijn buik heen gingen. Heb nooit positie ondergoed hoeven kopen, slips een maatje groter en bh's 3 maten groter. En de laatste maand 2 positiebroeken van de h&m gekocht met elastiek in de taille die onder de buik te dragen was. Tot 7,5 maand alleen maar mijn eigen broeken (met elastiekje om knoop toen ze niet meer lekker zaten dicht) en jurkjes gedragen.
Ik ben citroenrasp niet maar hier 3 mensen met vrijwel dezelfde maat en allemaal zwarte sneakersokken. Is een uitdaging hoor
Tijdens de zwangerschap heb ik trouwens gewoon 3 goedkopere bh's gekocht omdat mijn maat toen anders was, en ik niet voor die paar maanden een aantal dure bh's wilde kopen. En tijdens de zwangerschap al met een voedingsbh rondlopen leek me ook lastig.
Heeft zeeman mooi meisjes ondergoed wat ook goed blijft zitten? De boxers van bijv. Hema kruipen bij dochter gigantisch op. Voor dochter heb ik nu alleen nog maar setjes van vingino, claesens, en 2 setjes van Calvin Klein. Die pakt nu met 4 jaar zelf al de juiste boxer en hemd bij elkaar dus matchen zit in haar genen (ze is echt qua uiterlijk, innerlijk en met dit soort dingen mijn mini me). Tot een half jaar geleden droeg ze setjes van H&M, altijd in een effen kleur (wit roze grijs) maar nu ze in de kleuterklas gymt in ondergoed vond ik het wel leuk om ondergoed met printjes voor haar te kopen.