Hoeveel ondergoed heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iertje81, 22 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik koop echt nooit (zwanger of niet zwanger) dure bh's. Ik heb ze niet nodig voor ondersteuning en mijn maat is overal te krijgen dus slaag ook prima bij bijvoorbeeld de Primark, h&m en hunkemoller. Als ik een BH zou vinden die echt lekker zit en ik niet voel zitten dan zou ik daar wel veel geld voor over hebben.

citroenrasp vindt dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend schattig ❤ Nee, de mijne heeft qua alles een eigen wil :rolleyes: Dus ook qua kleding en ondergoed matchen. (Wat dat eigen willetje betreft lijkt ze enorm op mij :roflmao:)

Ik vind Zeeman idd mooi zitten! Ik neem dan de boxers, dochter heeft volle billen en dit zit dan goed. Qua prijs hoef je het in elk geval niet te laten ;). Ik koop het wel een maat groter (ze zit in 110/116, koop het dan in 122/128). Kwaliteit is natuurlijk minder dan de merken die jij noemt, maar Hema zit hier bijv. bij dochter vreselijk.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Bij mijn dochter zit zeeman niet zo mooi, floddert teveel, ze is heel smal en zeeman valt wel smal, maar floddert dus. Funderwear ben ik fan van voor mijn dochter, mooi smal en lang. Niet heel duur, vergelijkbaar met hema of ietsje duurder en blijft lang mooi.

4. GossipGirlxoxo

Wij hadden ook allemaal dezelfde sneakersokken van de action. Gelukkig staat daar de maat onder de voet in gestikt dus dat maakte sorteren wat minder lastig. Nu gekozen voor iedereen een ander merk sok dat maakt het makkelijk sorteren.

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Bij Ies zit het perfect!
    Maar van Action; ik geloof dat het Cosy heet, zit het nóg beter bij haar.

6. GossipGirlxoxo

Nou de kwaliteit van vingino ondergoed is ook niet top hoor! Maar ga morgen gelijk langs de zeeman. Ik had al die printjes heel leuk bedacht namelijk maar soms is een effen boxer onder een licht jurkje toch wel handig.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Oh daar kijk ik dan ook even naar. Mijn dochter is ook lang en smal en heeft niet echt billetjes haha. En als ondergoed gaat fladderen dan gaat ze er de hele tijd aan zitten om het recht te trekken of omdat het niet lekker zit. Moet voor haar echt iets hebben wat fijn aansluit en niet opkruipt. Maar ga zeeman wel proberen. Koop 1 of 2 boxers voor het geld daar kan me weinig gebeuren.

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  8. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Mijn zoon is smal en heeft 98 104 van de action! Die zitten top bij slanke kinderen.

Zeeman is net te wijd.

Iertje81 vindt dit leuk.
  9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.953
    113
    Vrouw
    Klopt, mijn dochter is eerder graatmager dan slank, en ook bij haar zit ondergoed van de action gewoon erg mooi.

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Met deze reden scheer ik tegenwoordig ook in de winter mijn benen....heb een keer een snowboardongeluk gehad en wilde ECHT NIET mijn snowboardbroek uit trekken

11. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik kocht mijn 75G BHs altijd van een echt duur merk. Omdat ze lekker moeten zitten en het dus wel wat gewicht moet dragen. Tegenwoordig heb ik een meer voorkomende maat en minder gewicht en koop nu gewoon in een livera of hunkemoller iets wat lekker zit. Zonder beugel dat wel ;) maar ik moet eerlijk zeggen dat als ze de hunkemoller BHs wel in 75G hadden dat ik ze voor geen goud had gekocht. Had verschrikkelijk gezeten.

citroenrasp vindt dit leuk.
  12. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Heb een stuk of 5 voorgevormde t-shirt bh’s met beugel van de Hema. Bijna allemaal zwart. En een stuk of 20 zwarte basic strings. Ben al 43 jaar maar draag al zolang strings dat ik gewone onderbroeken helemaal niet fijn vindt zitten.
    Voel dan echt dat “losse” stukje stof waar anders het gewoon strak doorloopt.
    Toen ik zwanger was en telkens werd opgenomen in het ziekenhuis heb ik maar gewone onderbroeken gekocht :D
    Voor na de bevalling had ik herenboxershorts in maat s gekocht om die berg kraamverband in bedwang te houden....:rolleyes:

Iertje81 vindt dit leuk.
  13. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.694
    18.775
    113
    Vrouw
    Ik beken, voor mij is een string iets voor slanke poepkes :D.
    Vandazr dat ikzelf dat dus al lang niet meer draag.

suus1983 en Iertje81 vinden dit leuk.
  14. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    dit, ik heb ook een flinke cupmaat. Het is altijd een crime om fijne goed zittende bh’s te kopen en als ik ze al heb gevonden zijn ze 80 euro of duurder, een bijpassende onderbroek/string is dan al snel ook 30-50 euro. Nou dan ga je geen 10-tallen setjes kopen.

En mijn kinderen lopen lekker in mix setjes hoor, groen met paars, rood met blauw. Maakt hun en mij niet zoveel uit.

Iertje81, MinnieMouse94 en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  15. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Ik ben ook meer als die vriendin van je.

Op sommige dagen heb ik toevallig wel een setje aan, maar ik voel me daardoor niet minder of meer sexy. Ben gewoon een lekker wijf ongeacht wat voor ondergoed ik draag :roflmao:

Mooi, sexy én lekker zittend ondergoed (vooral bh’s) zijn met mijn boobs ook niet zo makkelijk te vinden. Daarnaast is het een rib uit m’n lijf....

Iertje81 vindt dit leuk.
  16. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Hier een flink poepke, maar draag toch echt strings hoor. Heb er een prima reet voor en slips en shorts kruipen toch altijd m’n naad in, dus ik doe mezelf dan eigenlijk een plezier door strings te dragen :roflmao:

Theezeefje en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.694
    18.775
    113
    Vrouw
    Hahah dus eigenlijk is alles een stringske.
    Ja dan snap ik het mss nog :roflmao:

18. tuc

tuc Niet meer actief

Action! Superleuke prints en past mooi bij smalle kinderen ( of in ons geval graatmager)zonder kont haha.

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ben ‘pas’ 35 en mijn oudste is ruim 9 jaar. Ik ben nu wel op mijn zwaarst dat ik ooit geweest ben maar met 1.72 en 62 kilo vind ik dat ik ten eerste echt nog wel een oke lijf heb, en daarnaast vind ik het lekker zitten. En ook wat charmanter onder een broek.

ik verbaas me erover dat er zoveel dames GEEN string meer dragen

Vitamientjuh, Theezeefje en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Geen idee hoeveel setjes ik heb. Denk een stuk of 10 en dan nog wat losse dingen, sport BH’s enzo.

Ik koop bij een nieuwe bh wel altijd 3 bijpassende slipjes. Want een bh wil ik nog wel eens 2 dagen dragen maar van slip wissel ik sowieso in de avond en ochtend.

En verder heb ik wel wat basic spul wat niet zo zichtbaar is onder een jurkje of een jeans.

Iertje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina