hoeveel oorbellen heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ons Kleintje, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

heb even gegoogeld, mooie merken!!
    Ik heb 2 dagen geleden weer wat zilveren aangeschaft, voor de eerste gaatjes zilver met een (nep) diamantje erin, en voor de andere gaatjes zilveren sterren. :)

2. Milujem

Milujem Niet meer actief

4 in mijn linkeroor, en 1 in mijn 'flapje' dus in totaal 5. En 4 in mijn rechteroor. Moet wel zeggen, draag altijd maar 1 paar oorbelletjes, meestal kleine zirkoniaatjes, en heb een kleine in het flapje zitten.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja zo is het gegaan. Was bang dat hij mijn oorlellen kapot zou scheuren.:)
    Hierna is het er niet meer van gekomen door de geboorte van mijn andere kindjes en nu heb ik er weer zin in! Ik was bijna te laat want sommige gaatjes zaten al bijna dicht. Het is dus nu echt weer wennen! ben benieuwd hoe het vannacht gaat slapen, de grootste oorbellen haal ik eruit, de andere hou ik erin.

@oorbel in het `flapje`bij je gehoorgang vind ik echt mooi! mijn broertje heeft dit ook. Ik durf dat niet.

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

7 in mijn linkeroor, 5 in mijn rechteroor. Dat zag er vroeger heel rebels en cool uit. Nu op mijn 42e vooral triest. Deels om die reden heb ik nu eigenlijk nooit meer oorbellen in.

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    20 oorgaatjes
    maar draag nog maar 2
    in elk oor 1 dus

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    maar gewoon 1 aan elke kant is toch niet triest?

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Oh, nee zo bedoelde ik het niet hoor! 1 of twee in elk oor vind ik prima, en zeker niet triest. Alleen heb ik zelf op een gegeven moment mijn talloze oorbellen aan de wilgen gehangen omdat ik het niet meer bij mij vond passen, en eigenlijk zelden meer oorbellen ingedaan (maar ik ben zowieso niet meer zo'n sieradenfreak).

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wauw, wat veel mama's met meerdere gaatjes! :O
    Ik ben (nog?) geen moeder, maar ik heb in elk oor maar één gaatje.. :D

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik had eerst een oor helemaal vol hi hi nu beperkt tot 13 oorbellen mis het wel hi hi zou ze zo weer laten schieten

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.790
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wacht maar tot je 8 kilo kind aan je oorbel hebt hangen, haha. Ik ben nooit echt gestopt met oorbellen dragen, maar ik heb een tijd lang geen 'bengel bellen' aangedurfd. Alleen kleine oorbelen dus. Ook een ketting is een tijdlang niet zo handig geweest. Dat kan inmiddels wel weer, maar dan moet ik wel heel vaak roepen 'zachtjes' en 'voorzichtig'. Want mijn zoon vindt de 'ballll' (oorbel) en 'ting' (ketting) toch wel heel mooi. En als hij zegt 'ballll kijkuh' dan doet hij dat toch echt met zijn vingertjes en niet met zijn oogjes. :)

Hier twee gaatjes (elk oor één) en dat vind ik genoeg. Als puber ooit wel een extra gaatje gewild, maar ik ben achteraf blij dat dit toen niet mocht van mijn ouders.

11. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

acht gaatjes in mijn oren, 3 links 5 rechts (niet in kraakbeen) en heb toevallig pas geleden weer ringetjes gehaald...alleen de voorste oorbellen hebben een zironika hartje..
    ik heb ook een wenkbrauwpiercing maar die doe ik niet meer in..
    heb hem nog wel

12. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik heb in beide oren 3 gaatjes, maar gebruik eigenlijk alleen de 1e nog maar. Heel soms wil ik nog wel eens een knopje in het 2e gaatje doen.

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Aan beide kanten een gaatje, en heb bijna altijd diamantjes in.

14. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

1 oor 1 gaatje andere 2. Maar die 2e gebruik ik nooit meer. In een melige bui laten zetten, maar vond het niet mooi staan

ik heb elke dag oorbellen in, meestal wat grotere of lange. maar daar slaap ik niet mee. Als ik mijn oorknopjes in heb, slaap ik er wel mee.
    Vandaag was ik ze in de haast vergeten in te doen, en dan voel ik me op de 1 of andere manier kaal. Ze horen gewoon bij mij

15. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Beide kanten 3 gaatjes maar ik draag al een tijd geen sieraden meer, vind het niet meer lekker zitten ofzo...

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had 4 gaatjes maar 2 zijn er dichtgegroeid. En ik vind het ook niet meer mooi, meer dan 1 paar oorbellen.
    Ik draag niet zo vaak oorbellen, maar ik krijg de gaatjes altijd wel weer open als ik ze toch in wil doen.
    Dat is mijn mazzel dat ze als baby geprikt zijn, ze gaan nooit meer dicht.

17. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik kan me een leven zonder oorbellen niet voorstellen :p
    Ik voel me echt lelijk en kaal zonder oorbellen.
    Ik draag het liefst van die zilveren oorringen, maar ook in felle kleuren of met een printje als het maar van die grotere oorringen zijn.

18. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb twee gaatjes aan elke kant en draag altijd oorbellen. Meestal in de bovenste een knopje en de onderste ringen. Of in beide ringetjes. Ik kreeg gaatjes toen ik een jaar of 10 was, de tweede heb ik laten zetten toen ik 14 was.

19. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Ik had er eerder bovenin 1tje, aan beide kanten geprobeerd, maar kon er niet tegen.

Onderin heb ik aan beide kanten 4, maar heb altijd gewoon 1 paar oorbellen in.
    De 4e is volgens mij wel dichtgegroeid, maar de andere 3 paar niet.

20. Dana

Dana Niet meer actief

4 gaatjes, in beide oren 2, alleen de gaatjes die achter de eerste zitten zijn er scheef ingeschoten, dus die gebruik ik niet omdat dat echt lelijk is. In de andere 2 gaatjes heb ik meestal niks en soms hele kleine knopjes (diamantjes maar dan nep) :D

Deel Deze Pagina