hoi , ik heb een vraagje, want het blijft me aardig in me hoofd spoken. 11 september was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie. ik heb een regelmatige cyclus. we hebben de 22/23 é zeg maar geklust en naar mijn idee was toen ook me eisprong. ongeveer 8 dagen later had ik last van slijm met rode draden erin. zag er raar uit. volgens mijn berekening zou ik ongeveer 8 oktober weer ongesteld moeten worden, en werd dit niet. ik had toen meerdere testen uitgevoerd en allemaal negatief! toen besloot ik maar na 20 dagen om naar de huisarts te gaan want ik begreep er niks van. hij stelde voor om nog max 2 weken te wachten en anders een echo te laten maken. maar nu komt het gekke ervan..... ik heb dus 28 oktober toch nog een test gedaan en de 29é ook en ze zijn positief!!!! ik ben zo blij, maar ook zo onzeker!!! bij me eerste zw teste ik 2 dagen voor nod positief en nu zo laat ik snap er niks van!!!!??? ik heb volgende week een afspraak bij de VK en ben benieuwd, maar ik ben verbouwereerd. mijn vraag is dus eigenlijk, is het mogelijk om pas zo laat positief te kunnen testen? zit het dan wel goed??? groetjes W
Hoi willyD, Ht kan inderdaad zijn dat je later positief test, dit kan doordat het hcg op een bepaalde hoogte moet zijn wil de test gaan kleuren. ook kan het zijn dat de testen fout negatief waren. Maar de echo zal uitwijzen hoe lang je nu zwanger bent. Dit betekent niet dat de zwangerschap niet goed is!! Imke
hoi, heb je niet veel later een eisprong gehad deze keer? Die lange draden slijm kunnen verklaren dat je dan pas vruchtbaar was en dus veel korter zwanger bent nu. Mirjam
hoi , ik snap er ook niks van, als ik er een beetje vanuit ga wanneer wij seks hebben gehad lijkt het mij bijna onmogelijk om pas later bevrucht te zijn! we hebben na 23 sep niet meer geklust volgens mij. ik heb volgende week een afspraak bij de vk en ben benieuwd wat zij zeggen... mischien mag ik wat eerder voor een termijn echo?? maar iig bedankt voor jullie berichtjes, ik twijfel soms zo, maar dat komt dus omdat ik zoveel nega testen heb gehad. maar positief is positief toch en zolang er geen bloed te zien is moet het allemaal goed zijn toch! groetjes willy