Ik zou het er wel voor over hebben. Maar ik weet dat er eens per jaar een sample sale is in amsterdam met 50% korting. Heb er vorig jaar een uitnodiging voor gehad, maar ben niet gegaan. Misschien een idee om daarachteraan te gaan. Scheelt toch de helft
Doe mij dan maar zo'n Fab bag. Vind het mooie portemonnee's maar niet het model dat ik fijn vind. Heb zelf een portemonnee van Esprit, al jaren, doet het nog prima.. geen idee wat ik er toen voor had betaald. Ik bespaar er ook niet op, toch fijn om een luxe artikel te kopen en er dan heel lang mee te kunnen doen!
Heb onlangs nog 1 van Pip aangeschaft, iets van 60 euro. Fantastisch ding, maar wel de max. die 60 euro. ( ik wil er best meer geld aan uitgeven, maar mijn man wordt gek als ik veel geld aan zoiets uitgeef ).
Leuk! Ook helemaal mijn smaak! Je hebt me op ideeën gebracht Ik heb het vooral met tassen, zit momenteel te azen (schrijf je dat zo?) op een cowboybag van dat hele zachte leer wat er heel stoer uit ziet. Kost 150 euro maar als ik iets wil hebben wil ik ook ver gaan hoor
+1! Ben er super blij mee! Echt mooi, fijn, groot, goede kwaliteit, love it! Ik heb de tijger achtige uitvoering Ik zou het doen
Ik vind 25euro meer dan zat voor een portomonaie. MAar goed ik vind er geen reet aan. Echt totaal niet boeiend. Het is dat ik het nodig heb omdat al die passen en geld in je hand houden ook zo lastig is maar daar blijft het bij.
Heb hier een portomonnee van Berba, was ook rond de 100 euro. Heb hem nu al een jaar of 4 en ben er nog steeds super blij mee!
Aan mij hebt je ook niks. Ik vind dat je je portomonee dat niet meer nodig hebt. Omdat je al 100 euro hebt uit gegeveb en hij dan toch leeg zou zijn.
Aan mij heb je ook niets..maar om andere redenen... - 1 x Burberry 225 euro - 1 x Paul Smith 180 pond Ik vind een ding wat je elke dag gebruikt (in mijn geval de helft van het jaar de ene en de andere helft van het jaar de andere) dan mag iets wel wat kosten (tenminste als je je het kan veroorloven). Daarbij ik doe met beide jaren mee
Ik heb een portomonnee van Castelijn en Beerens. Was ook 75 euro, maar is nu na 3 jaar gebruik nog perfect. Nooit spijt van de aankoop gehad.
Ik zeg doen! Als je bent afgevallen dan he? Ik heb een luiertas van Fab. Is echt een supermooie leren luiertas die het al 21 maanden erg goed doet en ook nog hip is ook
5 jaar mee doen? als zo'n ding 100 euro kost, wil ik er de rest van mijn leven mee kunnen doen haha. Ik heb gewoon een simpele zwarte van 15 euro, die heb ik nu al een jaar of 6 ofzo. Aan een portomonnee kan ik echt niet veel geld uit geven. Een tas dat kan ik dan nog snappen, dat hoort gewoon bij je outfit. Maar ene portomonnee zit toch alleen maar in je tas
Ik vind de laatste wel heel mooi, maar om er nou 100euro voor te betalen... Nee dat doe ik niet. Moet wel wat overhouden om erin te stoppen
Ooooh die wil ik ook!! (Net gegoogled en verliefd) Dus ik zeg doen! Het is idd veel geld, maar wat ik eerder al ergens las, sommige gaan stappen of naar kapper etc en dan ben je ook zo 100 kwijt. Ik heb een D&G tas en zonnebril, zeker niet goedkoop geweest, maar ben er nog steeds hééél blij mee! En doe er altijd voorzichtig mee!
nee ik vind het altijd rotgeld, een nieuwe portemenee. ik had er ooit es 1 van de kruidvat. ding kostte misschien een tientje. denk drie jaar meegedaan en toen was de rits kapot. echt balen want was een mega fijn ding en mis hem nog steeds. nu heb ik een leren van de hema. was twintig euro ofzo. vind meer als zat. maar goed ik kan bv weer wel 200 euro uitgeven aan een paar shabbies
Asboluut doen, helemaal leuk! Als je een beetje goede leren portemonnee wilt hebben ben je gewoon veel geld kwijt. Ik kende ze niet maar vind ze echt heel leuk, net als de tassen!
O ja cool zeg! Portemoneetjes koop ik liever wat goedkoper. Maar heb hier wel een agenda van 50 euro...hahaha.
Lekker zelf weten waar jij je geld aan uitgeeft. Net als wat Daantje zegt: De een gaat op stap , de ander op vakantie of wat dan ook. Ik heb er 1 van de Hema.. Ongeveer 20 euro..Heb m al een jaar of 8/10. En nog steeds in goede staat.