Waar te koop: zilververf?

Discussion in 'De lounge' started by Linana, Jun 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Dit is waarschijnlijk een onmogelijke zoekopdracht, maar ik zoek (een beetje goedkope) zilververf.
    Ik ga in de babykamer een behangboom maken, maar de stam ga ik met zilververf inkleuren. Alleen nergens is hier zilververf te vinden en de potjes die ik vind zijn gelijk redelijk geprijsd (20,- voor een klein potje)

Dus waar kan ik niet al te dure zilververf vinden? Het is echt alleen voor de stam van de boom.
    Ik had zelf al bedacht om gewoon een andere kleur te gebruiken in hoogglans ofzo, maar mijn vriend is er heilig van overtuigd dat ik daar na een tijdje weer klaar mee ben :) (waarschijnlijk heeft hij gelijk...)

2. Emjay

Emjay Bekend lid

Jan 17, 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Hebben ze die niet bij de Action? In van die spuitbussen, ben je voor een paar euro klaar!

3. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,391
    871
    113
    home sweet home
    waar woon je? misschien heb ik nog iets verf.....

4. Linana

Linana Niet meer actief

@Emjay
    Ik ga niet met een mal werken, maar teken zelf de stam van de boom op de muur. Een spuitbus wordt een hoop geklieder en gedonder ben ik bang

@Suus
    Ik woon in Assen, lekker in een holletje blijkt wel weer... 9 vd 10 keer als ik iets zoek is het hier gewoon niet te krijgen. Dan mag ik weer "afreizen" naar groningen :(

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    3,588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja is ook duur, had.eenmuur gedaan en was 30 euro kwijt voor een pot...

6. Linana

Linana Niet meer actief

Gatver... dat zijn geen leuke bedragen voor een pot. Als ik nou de hele muur zou doen, ok. Maar het is 1 boomstammetje :)
    Denk dat ik hem maar in hoogglans wit ga doen op mijn blauwe muur. De blaadjes zijn allemaal wit/grijs/zwart en heel af en toe een kleurtje (blauw/groen)
    30,- voor een hele pot waar ik 1/5 van gebruik en de rest niet vind ik zonde van mijn geld. Dan kan ik dat geld beter in de decoratie van mijn kamertje steken :p

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Bij de Gamma hadden ze t laatst ook.. kleine potjes weet ik niet misschien ook wel?
    maar is idd duurder dan gewone verf.
    Wij zijn nu onze slaapkamer aan t doen en dan hebben we flexa wit zijdeglans en das al 22 euro per pot! ;)

8. Linana

Linana Niet meer actief

Ik koop gewoon een pot bij de action :D
    4,- ofzo per pot, misschien dat ik er wat glitters doorheen knal voor een leuk effect. De histor verf was ik ook al 40,- aan kwijt voor 2 potten + behang. Er moet nog een pot latex gekocht worden voor het plafond en 2 kleinere muurtjes.
    Nee... dan maar ff creatief doen:)

9. Reamonia

Reamonia Actief lid

Aug 23, 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    Misschien de pipoos in Amsterdam.. Weet niet zoveel het daar zou zijn.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha ja dat kan dan ook idd! ;)
    verf is duur en het gaat er zo doorheen!

Pippoos is idd ook een goeie maar die is ook vrij duur volgens mij..
    Succes!!

11. suus02

suus02 Fanatiek lid

Jan 30, 2009
    3,391
    871
    113
    home sweet home
    dronten assen is zeker te ver...... en steenwijk? Zoek je muur verf of houtverf niet volgens mij een van beide nog hebben

12. brit76

brit76 Actief lid

Apr 29, 2009
    379
    7
    18
    ik koop zilververf bij de Hema, maar dat is al wel een tijdje geleden. Maar ik denk dat ze dat nog steeds wel hebben. In van de die handige kleine blikjes; goeie verf en niet duur.

Leuk idee trouwens!

13. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

Jul 22, 2011
    2,115
    222
    63
    bij sommige hema's ook, die een verfafdeling hebben

14. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

Dec 15, 2011
    2,166
    1
    0
    Bij de gamma hebben ze het.. Klein potje voor iets van 8 euro. Heet geen zilver maar aluminium.. Mooie kleur, ik gebuik het ook...

15. naadje53

naadje53 Bekend lid

Mar 23, 2011
    975
    0
    0
    en anders heb je acrylverf bij de kruitvat die hebben ze wel in die kleur

16. Linana

Linana Niet meer actief

Bedankt voor alle tips dames!
    Het wordt een witte stam op een kobaltblauwe muur met grijs/zwart/witte blaadjes.
    Het was me iets teveel gedoe om achter die zilveren verf aan te zitten. Het zilver/grijs komt dan wel weer terug in decoratie en gordijnen :D

17. Jonon

Jonon Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,319
    0
    0
    In m'n huuske
    Bij de Gamma, Praxis e.d. kun je gewoon muurverf laten mengen tot zilver. Wij hebben op onze babykamer ook zilver. En als je dan het kleinste emmertje muurverf doet is dat niet zo duur.

18. Linana

Linana Niet meer actief

Over wat voor bedrag hebben we het dan :D

19. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

Jul 28, 2009
    793
    0
    0
    Ik zag ze van de week nog b ij hema n klein potje rond de 7 euro dacht ik hadden ze ook in zilver

Share This Page