wie is een betere speurder dan ik op internet...?

Discussie in 'De lounge' gestart door giebel, 10 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    unicorn-dekbedovertrek-slaa_1.jpg
    Dit dekbedovertrek met de naam Zavelo dekbedovertrek unicorn. En dan ergens waar hij ook werkelijk te bestellen is. Ik denk dat het niet mogelijk is. Maar wat vervelend dat bij zoekresultaten van alles naar boven komt wat niet meer te bestellen is. Nu stond er letterlijk bij "leverbaar'' en blijkt het weer niet zo te zijn (bij dekbeddenexpert.nl).
    Misschien kijk ik toch niet goed? En dan maar niks meer beloven tot ik het werkelijk in handen heb...

2. AnnemarieK77

AnnemarieK77 Actief lid

6 jun 2019
    324
    489
    63
    Vrouw
  3. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113

Zavelo: het eigen merk van Slaaptextiel

Zavelo is het eigen merk van Slaaptextiel, het bedrijf achter de online beddengoedzaken Slaaptextiel en Beddengoed.com. Met Zavelo voegen we een persoonlijke touch toe aan ons brede assortiment vol topmerken. De fotodessins van Zavelo worden hoogstpersoonlijk geselecteerd, altijd met oog voor kwaliteit en materiaal. Kortom: ontwerpen en stoffen waar we zelf met álle liefde onder zouden kruipen. Profiteer van onze expertise en koop je Zavelo Dekbedovertrek Unicorn tegen een vriendelijk prijsje in een van onze webshops

Ik kwam bovenstaande tegen. Je zou contact op kunnen nemen met slaaptextiel. Die weten misschien waar je nog kans maakt om het te kopen. Want de grote spelers fonq en bol hebben het beide via slaaptextiel aangeboden.

4. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Ja deze heb ik als alternatief ook al klaar staan. Maar snap dat ze die andere net iets mooier vind qua kleuren en paard van vooraf in beeld. En zo balen dat dingen die niet leverbaar zijn bij zoekopdrachten dan wel steeds weer naar voren komen.

5. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Dankjewel. Dit wist ik nog niet. Ik heb gisteren al wel een mail naar slaaptextiel gestuurd hierover, dus misschien nog even afwachten. Hoop zo dat ie nog te krijgen is.

6. Spritsmetmelk

Spritsmetmelk Actief lid

11 okt 2019
    283
    185
    43
    Snap ik inderdaad! Zo stom altijd als je iets moois hebt gevonden en het nergens te krijgen is..

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ysabella vindt dit leuk.
  8. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Klopt en deze hieronder eindigde gisteren bij de laatste twee en die vind ik zelf ook erg mooi. Ik snap alleen dat mijn dochter voor de roze paarse zachtere kant koos. Ze krijgt voor haar verjaardag van alles nieuw voor haar kamer. Ze heeft gekozen voor aquablauw/groene gordijnen. We gaan opnieuw behangen met een kleurtje, waarschijnlijk lila. Ze krijgt een klok met een paarse eenhoorn. Er komt een borduurwerk met dolfijnen aan de muur. We vinden vast wel een andere mooie. Ze wil ook graag één met panda's. En ik zag vanmorgen één met een pauw (houdt ze ook erg van) en een hele mooie met dolfijnen. Dus komt wel goed. Alleen jammer dat het niet de eerste keus wordt waarschijnlijk. Nog geen email gehad tenminste.
    jrf022-pegasus-eenpersoons-unicorn-wit-paard-dekbedovertrek-hoes.jpg

Deel Deze Pagina