Ik draai wel eens wat meer uren, ligt maar net aan de planning en of er bijvoorbeeld een dringende vergadering o.i.d is. Man moet af en toe naar het buitenland voor beurzen of klantbezoek. Verder hebben we allebei een werktelefoon die we gewoon opnemen als hij gaat in het weekend/avond of vrije dag.
Het liefst niets. Ik werk in het onderwijs, aan het eind van het jaar draai ik overuren, maar dat haal ik weer in. Ik heb het nooit bijgehouden maar ik denk dat het wel in evenwicht is.
Mijn man werkt standaard 70 uur, dus hij werkt elke week 30 over. Als ik weer gewoon normaal ga werken werk ik meestal 20 uur over per week, maar ik heb maar een contract van 8 uur
Mijn vriend is de laatste tijd erg rustig. Maar heeft ook weken gehad dat ik heb amper zag. Komt zo wel weer vlak voor de vakantie. En na de vakantie komt er een grote klus aan geloof ik. Ik zelf werk niet over soms een kwartiertje langer maar ach dat doe ik met plezier..
Neuh, niet echt. Al heb ik hiervoor wel een regeling afgesproken bij indiensttreding. Ik kon kiezen voor uitbetalen overuren (cq compensatie) of ik kreeg op jaarbasis 3 vrije dagen extra, maar dan mocht ik geen overuren "schrijven". Bij ons is het in de zomermaanden hoogseizoen... nou ja... van mei tot en met september en dan kan het best zijn dat ik op mn vrije vrijdag extra kom werken omdat ik niet door mn werk heen kom. Dat compenseer ik dan dus wel iom leidinggevende.
Al mijn fulltime collega's hebben een clausule in hun contract staan dat de eerste 16u per maand aan overuren, niet als overuren geregistreerd worden en dat dan dus eigenlijk gewoon standaard is. Dus 4u per week. Onze business is nou eenmaal geen 9 to 5 dus vaak avonden en weekenden. Ik ben de enige parttimer, ik werk op papier 20u, maar in de praktijk ook meestal zo rond de 24.
Beide hooguit 10 minuten per dag. En dan in mijn geval alleen als ik nog een telefoongesprek binnen zou krijgen en bij mijn man als zijn leidinggevende nog iets moet weten over een onderzoek.
Hier ook (bij mijn vriend dan) Op papier werkt hij 40 uur, maar als het nodig is werkt ie rustig 60-80 uur.
Mijn man werkt zo'n 3 uur per dag over. Dus zo'n 15 uur per week. Soms ook nog eens 8 uur op een zaterdag erbij. Ik werk gewoon 24 uur en geen minuut meer
Ik werk op contract 32 uur. Ben alleenstaand. Werk in drukke periodes wel over. Soms tot 40 uur in de week. 1 keer gehad dat ik 6 hele dagen heb gewerkt.. 48 uur.. was heel pittig maar kon de week erop extra vrij krijgen,dan is het wel te doen! Hier trouwens tijd voor tijd.
Wij zijn beide kostwinner. Vriend is zelfstandige en werkt zoveel als hij wil. Ik heb een contract voor 24 uur in loondienst, en werk soms (veel) meer en soms (wat) minder; ik compenseer het zelf wel zo'n beetje en hou lang niet alles exact bij. Daarnaast werk ik af en toe als zelfstandige. Daar zit geen vast aantal uren aan vast.
Vriend heeft een eigen bedrijf en daarnaast nog wat zelfstandig/freelance. Hij werkt eigenlijk altijd wel (veel thuis) En als ik hem nodig heb, dan werkt ie niet. Naast afspraken en als het heel druk is, is het vaak wel enigszins zo in te delen zodat t goed uitkomt.. Hoeveel uur, geen idee
Ik werk af en toe extra als ik me goed voel .moet me daar voor in schrijven .En dan afwachten of ik ze krijg.