Hoi meiden, Ik ben nu 2 dagen overtijd (gerekend vanaf mijn langste cyclus). Vanochtend dacht ik, zou ik gewoon een ovulatietest gebruiken dat heb ik weleens meer gelezen....is dit betrouwbaar. Hij was namelijk negatief. Mijn onderste periodes zijn van een aantal maanden maar al ruim 2 jaar ben ik niet boven de 35 dagen uitgekomen......spannend! Het streven is wanneer ik vrijdag nog niet ongesteld ben, zaterdagochtend te gaan testen! Ik vind het maar raar hoor....
Ik heb er ook over gelezen (wel een oudere link, maar toch: 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby!) Tja, wat zal ik zeggen. Ovu test is natuurlijk voor je ovulatie, maar het schijnt inderdaad ook HCG op te pikken. Ik zou, heel wijs maar ik weet, oh zo moeilijk, of "gewoon" niet testen met ovu testjes, wachten tm vrijdag (moeiiiilijkk!!!!! ) of er anders misschien nu alvast een zw. test tegen aan gooien? Ik tijfel me hier ook suf hoor, dus we zitten in hetzelfde bootje..... ik ga denk ik toch maar een paar testjes kopen vandaag
Ik wilde net eigenlijk dezelfde vraag stellen.... Heb nu al 4 dagen een soort rommelend krampend gevoel in mijn onderbuik.....eigenlijk heel herkenbaar wanneer je net zwanger bent en/of ongesteld moet worden. Nu dacht ik om eens te kijken wat mijn ovu-test zou uitwijzen.....ik had er nog 1tje liggen van vorig jaar toen ik net zwanger raakte. Nu is het dus zo dat de ovu-test 2 dikke vette strepen aangeeft.....naar mijn weten heb ik mijn ei al lang gehad. Pfff ik durf eigenlijk geen zwangerschapstest te doen
Dees, bij 2 dikke strepen zou ik wel aan die zw. test durven hoor! Helemaal na het lezen van zoveel succes verhalen. Go for it!
Dat ziet er wel heel erg goed uit....spannend!! Ik denk dat ik dan wel kan verwachten dat mijn ongesteldheid gaat komen, mijn ovulatietest gaf helemaal geen streepje aan dus dat betekent geen HCG Nu was het wel zo dat ik met mijn 1e dochtertje flink over tijd was dat ik positief teste, mmmm kweet niet of ik de moet al op moet geven. Misschien om mezelf in te dekken is het wel verstandig!
Ohja florida, teste jij met de ovulatietest voor je NOD zo duidelijk of wacht daarna? Eventjes nieuwsgierig
Ja, Florida, daar ben ik stiekem ook wel nieuwsgierig naar! @Dees: wow!!!! spannend, ga je een zw. testje kopen? Durf je het aan? Doen meid! (hoezo nieuwsgierig....)
deze test is met 5 weken gemaakt, maar bij mijn vorige 2 zwangerschappen teste ik ook positief (alleen niet zo donker) net voor nod.Die test van desi ziet er veelbelovend uit! Ik zou toch echt wel een zwtest er tegenaan gooien!
@julia; Laat het nou zo wezen dat ik nog 2 zwangerschapstestjes thuis heb liggen.... pfff ik weet het niet hoor. Aan de ene kant wil ik wel graag testen dan hoef ik ook niet meer in onzekerheid te zitten, maar aan de andere kant wil ik ook nog wel ff wachten om te zien of ik niet gewoon ongesteld wordt.
de bovenste waren mijn ovulatietesten die maand van mijn 2e zwangerschap, en de onderste test was op nod geloof ik
Het is hier trouwens dan een grote verrassing....waren er totaal nog niet mee bezig om er weer echt voor te gaan