Testen aflopend, bloeding, daarna weer oplopend, kan dat?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Noa2013, 4 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Afgelopen dagen beetje in een achtbaan gezeten. Ik kwam er donderdag achter dat ik (zeer pril) in verwachting was, vrijdag en zaterdag heb ik testen gedaan (action en Kruidvat) en kwam erachter dat de testen niet opliepen, maar eerder afliepen.
    Vanaf gisteren heb ik bloedverlies dus ervan overtuigd dat er een miskraam aan komt, maar het bloedverlies blijft weinig (bij elk toiletbezoek en klein beetje in maandverband).
    Vanmorgen test gedaan om te zien of hij al wit was, en testen zijn opgelopen. Wat moet ik hier nu van denken? Als alles lukt met de fotos plaatsen staan ze in de juiste volgorde, de foto met 1 (opengemaakte) action test is die van zaterdag die echt minder duidelijk was dan de foto's van donderdag, en de laatste 2 foto's zijn van vanmorgen.
    IMG_20190201_091042.jpg IMG_20190201_163335.jpg IMG_20190202_133454.jpg IMG_20190204_070715.jpg IMG_20190204_072800.jpg

2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Het zou een innestelbloeding kunnen zijn, zou kunnen dat je late innesteling hebt. Ik zou over 2 dagen nogmaals testen voor de zekerheid. Durf je helaas geen garantie te geven, maar hoop voor je dat je over 2 dagen een knaller hebt!

3. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Lieve TS. Wat een rollercoaster. Misschien zie ik het verkeerd maar ik vind de testen nog steeds niet echt opgelopen.. Hier op de foto lijken ze een beetje hetzelfde. Ter vergelijking: Ik had afgelopen donderdag mijn eerste positieve test (extreme tuurstreep op 9dpo) en vandaag knalt hij volop.

Hoeveel dpo zou jij nu ongeveer zijn?

Ik hoop dat ik het verkeerd zie en dat je testen echt aan het oplopen zijn. Ik duim voor je!

4. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik vind ze gelijk aan de eerdere testen.
    Hopelijk js t toch een plakkertje.
    Zelf had ik 2 dagen licht bloedverlies en toen gingen de sluizen open

5. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Hoi Flamingo 1990,
    Ik heb geen idee hoe ik in de cyclus zit. Weet alleen dat ik op 18-01 seksueel contact heb gehad. Ik ben het met je eens dat er geen dikke oploop in de testen zit, maar aangezien ik een witte test had verwacht vanwege de bloeding en dan toch een test krijg die toch duidelijker is dan die van zaterdag ben ik toch wat in de war. De bloeding is nagenoeg gestopt overigens.

6. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Misschien zie je het hier beter (ik heb er ook een van 2 februari die is t zelfde als die van 1, maar nogal geel uitgeslagen)

Bijgevoegde bestanden:

7. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik zou overmorgen nog eens testen dan kun je die met deze vergelijken.

Witte test is niet altijd gelijk na bloeden, dit duurt soms even.
    Hij loopt misschien dan wel echt duidelijk op.
    Heb je nog andere kwaaltjes?

8. Flamingo1990

Flamingo1990 Niet meer actief

Hcg kan echt nog een tijdje in je bloed aanwezig blijven.. zelfs weken na de miskraam. Dus eigenlijk is het niet gek dat je nog kleur test. Daarnaast maakt het uit op welk moment je test: altijd ochtend urine? Of een keer een ander moment. Alleen daardoor al kan de test iets donkerder worden.. omdat je urine dan geconcentreerder is..

Als je op 18-1 seks hebt gehad dan zou je nu ergens rond je NOD moeten zitten. En als je al vanaf donderdag positief test dan is toen de innesteling ergens geweest..

Nog even afwachten. Overmorgen weer testen..

9. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Helaas kan dat wel. Ik heb het tot 2x aan toe gehad, 1x is het waarschijnlijk meteen mis gegaan en die keer erna is het met 6wkn mis gegaan. De 1e keer ook behoorlijk gebloed (dacht echt dat ik gemenstrueerd had) maar voelde mezelf toch anders en toen heb ik oplopende testen gehad en de 2-3wkn op de cb test gezien, na 1,5 week begonnen ze weer af te lopen. De 2e keer hele lichte bloeding gehad (innesteling denk ik) en daarna oplopende testen en 2wkn nadat ik het vruchtje was verloren pas negatief getest.
    Dus helaas is het afwachten en kijken wat je testen gaan doen

10. Signum

Signum Actief lid

21 jan 2019
    121
    45
    28
    Vrouw
    Eigenlijk vind ik het verschil ook minimaal. Kan ook net aan de concentratie in je urine liggen. Ik hoop voor je dat t alsnog goed zit, maar dan moeten ze wel meer gaan oplopen nu

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Lastige situatie zo. Heb je ook buikpijn/krampen? Het kan alle kanten op gaan. Ik zie een hele lichte oploop op je testen. Maar... een miskraam kan wel een week duren voordat het vruchtje eruit komt. Het enige wat je kan doen is afwachten en duimen dat het de goede kant op gaat.

Deel Deze Pagina