Hoeveel paar schoenen hebben jullie kinderen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door stampertje, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ik wilde zeggen "gewoon, één paar", maar zo te zien is dat niet zo gewoon :D Hij heeft dus één paar schoenen, en ook een paar regenlaarsjes.
    Mijn dochter heeft 1 paar Oxxyslofjes en een paar uggsachtige laarsjes van de zeeman.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier nu dochter;
    2 paar laarsjes, oudroze (speelschoenen) en grijze
    1 paar hoge sneakers
    1 paar regenlaarsjes
    1 paar snowboots

Jongste zoon;
    1 paar geox
    1 paar gattino speelschoenen
    1 paar hoge sneakers leer
    1 paar regenlaarsjes
    1 paar snowboots

Voor mijn oudste zoon
    1 paar geox speelschoenen
    1 paar gattino schoolschoenen
    1 paar hoge leren schoenen
    1 paar regenlaarzen
    1 paar snowboots

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Beide kinderen 2 paar schoenen en 1 paar regenlaarsjes.

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dit dus:D

5. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Uhm beide meiden hebben 4 paar laarsjes ieder van Scapino, Vingino, Koel4kids, Fullstop, Clics enz

Ook snowboots en regenlaarzen.

Zomer hebben ze ook ook vaak 4 paren: birckenstocks, 2x ballerina's, teva's

Maar ik koop echt alles in de uitverkoop heb nog nooit meer dan 50 euro voor 1 paar gekocht. De koel4kids nieuw via MP

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.946
    113
    Ik val hier echt van m'n stoel....
    Mijn dochtertje heeft nog geen schoenen (oke dan 1 paar van die leren schoentjes van C&A om de leuk) maar ik schrik hier echt van de prijzen!
    Schoenen van 80, 100 of zefls 120 euro???? Die koop ik niet eens voor mezelf...
    En dan verschillende paren omdat je bij verschillende kleren verschillende schoenen aan wilt trekken? Het zijn toch geen modelletjes?
    Oke... je gaat geen wandelschoenen aantrekken onder een jurkje, dat snap ik...
    Maar ik weet toch vrij zeker dat mijn dochtertje straks 1 paar goede schoenen krijgt waar we evt. wat meer geld aan uitgeven omdat schoenen inderdaad belangrijk zijn. Maar verder? Ja laarzen voor als het regent en snowboots als er sneeuw ligt en sandaaltjes in de zomer. Maar dan houdt het echt op hoor!

ohja wil nog wel ff zeggen dat ik uiteraard wel onderscheid maak in winterschoenen en zomerschoenen/gympies, dat doe ik voor mezelf ook.

7. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    1 paar halfhoge laarsjes (Red rag, waren wel erg duur) en 1 paar Uggs (marktplaats, zgan)
    Verder regenlaarsjes en snowboots.

In de zomer heeft ze ballerina's, leren sandaaltjes en slippers. Evt nog sneakers. Altijd wel goede/dure merken. Hoge wreef en ik wil wel wat moois ;)

8. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Hier ook brede voet&hoge wreef..
    Goedkope schoenen past ze gewoon niet.. en ik vind de kwaliteit echt niks van bv schoenenreus

9. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Mijn meiden hebben makkelijke voeten en dus hoef ik geen dure schoenen te kopen. En ik vind het super: blauw/rood/roze/groen. Why not kan het betalen en ik heb ook tig paar schoenen waarom hun maar 1 paar goede?
    Heeft niks met modelletjes te zijn

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    2 paar laarzen (1 zwart, 1 paars met veters)
    1 paar sneakers
    1 paar regenlaarsjes
    1 paar snowboots

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat ik er bij wil vermelden is dat ik vaak mooie 2e handse koop en alleen in de uitverkoop. En van m'n moeder gekregen.. Ben nooit!! meer als 15 euro p.p. kwijt hoor! Mijn jongste krijgt de knappe schoenen van m'n oudste.

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik vind kwaliteit ook erg belangrijk. Sowieso helemaal leer van binnen, goede pasvorm. En goedkoop (Scapino, van Haren etc) vind ik er vaak vanaf zien..
    Niet erg voor regen of sneeuw, maar wel voor iedere dag.

Oja, ze heeft trouwens ook nog roze gymschoentjes van 3 euro ;) Voor de gymles. Geloof dat ze daar het meest blij mee is van al dr schoenen!!

13. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.820
    9.326
    113
    Gelderland
    1 paar goede winter schoenen
    1 paar gympjes met bont erin
    Regenlaarsjes en snowboots

De jongste heeft 1 paar schoentjes en warme slofjes maar die loopt nog niet.

14. Fransa

Fransa Niet meer actief

Die van mij hebben 1 goed paar voor overdag, een ouder paar voor het buiten spelen (in de tuin enzo) maar als het regent gaan de regenlaarzen aan en de afgelopen tijd veel op hun snowboots gelopen.
    Meer dan 1 goed paar hebben ze niet nodig mijns inziens. Ik begin nu ook eindelijk te snappen waarom mijn man altijd maar 1 paar voor de dag heeft en 1 paar voor netjes, haha.
    Voor mij als vrouw is en blijft dat toch lastig. Wil een paar bruine en een paar zwarte laarzen en een paar bruine en een paar zwarte halfhoge laarsjes. Tsja....

15. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    2 paar schoenen, plus een paar snowboots,
    zijn winterschoenen is hij net uit gegroeid, maar ik ga er geen anderen voor halen,

overgens zijn die 2paar die hij heeft ong 30 euro per paar, 1paar gekregen van oom en tante op de verjaardag.

16. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dchtertje heeft 1 paar goede laarzen (€100,-), 1 paar gympen (Le coq sportif), snowboots (hema), kaplaarzen en nog een paar (goedkope) gympen en laarsjes. Van de week een paar Vans gekocht, die vond ik zo leuk, maar die heeft ze nog niet aan gehad.

17. adi

adi Niet meer actief

Dochters hebben ieder 1 paar goede leren laarzen en 1 paar goede lage schoentjes (beide rond 90euro), en nog snowboots.
    zoon heeft 1 paar hoge schoenen en 1 paar lage schoen, beide goed, en ook snowboots.

Zolang ze om de zoveel maanden nieuwe maat hebben krijgen ze max 2 paar goede schoenen per maat. Wij kopen wel altijd goede, duurdere schoenen, die blijven ook prima.

Ik koop overigens gevoerde leren laarsjes: zijn regenlaarzen en snowboots in 1 :). Scheelt weer ruimte in de hal.

18. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    1 paar halfhoge schoenen, 1 paar gympies, 1 paar regenlaarzen

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    1 paar dichte schoenen
    1 paar sandalen
    1 paar regenlaarzen

Zal later misschien wel meer worden als ze ouder is.

20. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oudste heeft 1 paar halfhoge schoenen, 1 paar snowboots, 1 paar sneakers (die past hij waarschijnlijk niet meer als het straks weer warmer wordt) en 1 paar laarzen
    Jongste heeft veel meer schoenen. Ik schuif veel door en heb ook veel gekregen. En ook nog 2 paar gekocht. Hij heeft ook veel makkelijkere voeten. Veel breder dus is het makkelijker om voor hem schoenen te kopen.
    De oudste heeft een paar heel smalle pootjes.

Deel Deze Pagina