Mijn oudste heeft 6 paar (5x laarsjes en 1x sneakers). Mijn jongste heeft 7 paar schoenen (4x laarsjes en 3x sneakers). Kosten gemiddeld 90 euro per paar maar heb er ook wat uit te opruiming. En dan beide nog regenlaarsjes en snowboots.
mijn zoontje ( bijna 3 ) heeft 2 paar gympies (zwarte + witte) 1 paar nette laarsjes 1 paar regenlaarsjes en 1 paar snowboots
Koop jij dan online? Of koop jij in de stad drie paar tegelijk? Online kopen lijkt me zo moeilijk en in de uitverkoop grijp ik vaak mis. Zo vaak kom ik namelijk niet in de stad.
Allebei, ik koop online en gewoon in de winkels. Laatst 4 paar voor de helft bij House of Shoes bijv.
Mijn dochters hebben: 3 paar laarzen van rond de 100 euro, Adidas gympen, snowboots, 2 paar enkellaarsjes, 1 paar schoenen. Mijn zoons hebben: 5 paar leren schoenen rond de 75 euro, Adidas gympen en snowboots.
1 paar schoenen van Develab 1 paar regenlaarzen 1 paar snowboots en een paar gymschoenen voor op school. Meer schoenen vind ik echt jammer geld, zoontje heeft namelijk al doorzakkende voeten doordat hij bij zijn vader erg slechte schoenen en vaak klompen aan had. Ik had hem wel een goed paar gekocht en meegegeven maar heeft D. alleen aangehad als hij bij mij kwam. (D. heeft 9 maanden bij zijn vader gewoond, zeer tegen mijn zin hoor) Nu gelukkig altijd weer goede schoenen uit een goede schoenenwinkel om zijn voeten te corrigeren
Oudste: - 5 x merkgympen - 1 paar regenlaarzen - 1 paar nette schoenen - 2 x merkloze gympen - 2 x slippers merk - 1x sandalen Jongste: - 7x merkgympen - 2x merkloze gympen - 1x sandalen - 1x enkellaarsje van suède met bont erin Ze hadden er beide meerderen , maar uit veel schoenen gegroeid ... Kost best wat , maar vind t leuk af te wisselen en bij kleding passend soms