uhm heel veel....... -Laatst 5 paar nikes gekocht in de uitverkoop, waarvan 2 ballerina achtige(ongeveer 1,5 maat te groot) -bij de primark 2 ballerina's(ook nog iets te groot) en een sneaker achtig schoentje (goede mt). -ze heeft nog uggs(gehad bij haar geboorte van vrienden), -van zeeman slofjes, zilvere sneakers en ballerina's. -van prenatal sneakers (zijn nog te groot) - van ebay nieuwe sneakers en 3 paar ballerina's(1 paar is nog te groot) Wat ze nu echt past zijn er ongeveer 7 en dan 11 paar die ze nog niet past, maar wel fijn zijn in de zomer en onze vakantie eind april. Al haar schoenen zijn zachte zool. De meeste schoentjes waren rond de 3,4,5,6,7 met uitschieters van de nikes naar 20,99(dit was 1 paar, de andere 4 waren rond de 15 uitverkoop) De uggs zijn 50, maar die hebben we gekregen. Oh jeetje wat erg dit zijn echt heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel schoentjes
leuk he, maar mama is een beetje schoenenverslaafd, dus ik koop soms iets teveel en helaas trapt ze het liefst al dr schoenen uit
Zoon: 3 paar schoenen. 1 paar gympen, regenlaarzen, snowboots Dochter: 1 paar laarzen, 1 paar schoenen, 2 paar gympen, regenlaarzen, snowboots
De oudste: Regenlaarzen Snowboots 2 paar Nette schoenen Sneakers Speelschoenen De jongste: Regenlaarzen Snowboots Uggs 2 paar nette schoenen 1 paar speelschoenen.
2 paar jordans 2 paar airmax 1 paar air force Als ik alle schoenen mee moet tellen die te klein zijn zitten we denk ik rond de 15 paar
2 paar laarsjes, roze en zilveren (de zilvere zijn nog iets te groot) 1 paar goede sneakers (giga) 2 paar H&M all stars 1 paar regenlaarsjes En dan in de zomer een paar ballerina's en sandaaltjes en in de winter een paar snowboots.
De oudste heeft 3 paar sneakers Dochter heeft 6 paar (1x laarzen, 3x sneakers, 1x ballerina's, 1x sandalen) en dan nog crocs en snowboots. De jongste kan net lopen en heeft 1 paar stevige schoen met flexibele zool. Als hij straks echt goed loopt, dan staan er al minstens 2 paar gympies op mijn verlanglijstje voor hem
oudste heeft 1 paar snowboots, nog 1 paar laarsjes nadat ik vorige week haar andere paar heb weggegooid maar deze zijn ook echt aan het aflopen, 2 paar sneakers en 1 paar regenlaarzen. Voor de zomer koop ik nog wel sandalen/slippers. Middelste heeft 2 paar sneakers, 1 paar snowboots en 1 paar regenlaarzen. De jongste heeft 1 paar zachte schoentjes.
beide hebben 1 paar snowboots, 1 paar regenlaarsjes, 1 paar gewone sandalen, 1 paar nepcrocs, 1 paar gevoerde laarsjes oudste heeft dan nog: 2 paar leren laarsjes jongste 1 paar leren laarsjes en 1 paar leren schoentjes
Adidas Emu's winterlaarzen Rubberducks winterlaarzen Regenlaarzen Knalgele sneakers Gewone sneakers van de Hennes
oudste heeft 1 paar nette laarsjes en nog regen laarsjes en snowboots. jongste heeft 1 paar schoenen shoesme baby proof ik vind het onzin om veel schoenen voor de kids te kopen, koop ze per paar, en in de zomer krijgt ze naast haar sneakers nog een paar teva`s erbij. Ik kocht in december nieuwe schoenen, en in februari kon ik alweer nou dat is zonde om dan per 2 paar of meer aan te schaffen, ik koop wel schoenen van rond de 90,-
Totaal 4 paar. Een paar veterlaarsjes, een paar net schoentje voor onder jurkje, een paar regenlaarzen en een paar snowboots. Dan heeft ze nog sloffen maar die draagt ze zelden.
uhhh even denken hoor: Oudste (16) heeft 3 paar nikes, 1 paar nette schoenen en sportschoenen voor school en 2 paar voetbalschoenen. dochter heeft 2x crocs, 4 x laarsjes, 4 x schoenen waarvan 1 voor netjes, en ik heb 2 paar sandalen gekocht voor warmer weer. En uiteraard regenlaarzen en snowboots. jongste zoon heeft verschillende slofjes. Maar deze mama heeft een echte schoenentic, dus logisch dat ik ook wat meer koop voor de kinderen Ik geloof dat ik zelf op 40 paar schoenen uitkom
2 paar, waarvan 1 paar hem nog niet past. Vind het ook (zeker voor deze leeftijd en het feit dat hij nog niet zo lang loopt) genoeg. Heb wel verschillende soorten slofjes.
Ik wist niet dat schoenen die niet pasten ook meegerekend worden.. Tsja dan heb ik hier ook nog een paar uggs en sneakers staan