Ik heb pas al mijn schoenen uitgezocht, omdat ik ruimte moest maken voor de nieuwe babykamer. Ik had 64 paar schoenen. Daarvan heb ik er ca. 28 gehouden, de rest heb ik weg gedaan. En deze week heb ik alweer 3 paar nieuwe gekocht ...
@Amfy, 3dagen overtijd volgens mij heb je andere dingen aan je hoofd dan schoenen..... misschien baby schoentjes??? veel succes/plezier....enz tijdens de bevalling en kraamtijd en wat de nog volgen mag @wilma, wat zijn fitflops???
1 enkellaarsje 1 normale laars 1 lange laars 1 sportschoen nike sandalen slippers type birkenstock 2x
Wat grappig. Hahaha, wat voor een beeld had je dan van mij? En t valt eigenlijk best mee, zijn gewoon nette hakjes, alleen dan bijvoorbeeld wit, met een mooi glimmend riempje ofzo, en witte stof, heel appart. Alleen mijn man vind t slettebakken schoenen. Zal eens kijken of ik een foto er van kan vinden.
1 paar ballerina's 2 paar birckenstocks 2 paar teenslippers 8 paar pumps 1 paar sandalen met hak 4 paar laarzen ehmm volgens mij heb ik het zo. Valt eigenlijk best mee, kan morgen wel weer eens een nieuw paar gaan kopen
3 paar teenslippers 1 paar ballerina achtige schoentjes 2 paar platte laarzen 2 paar laarzen met hoge hak 8 paar pumps 2 paar sportschoenen
Klopt ook, loop liever niet op hakken, maar met een mooie jurkje, haren in de krul, en opgemaakt kan je niet met sneakers aankomen. Maar je beeld dat je van me had klopte idd wel. Ik vind ze super mooi, maar mijn man vind t niks voor mij.
Als je t jurkje erbij zie dan snap je t wel, haha. Kan t hier niet open en bloot neer zetten ivm herkenbaarheid, maar als je erg nieuwsgierig word, dan zal ik m sturen. Hahah.
1 p slippers (crocs) 2 p lage laarzen 2 p hoge laarzen 2 p instappers 3 p sandalen Ik wil altijd graag van ieder type schoenen minimaal een paar in zwart en bruin Hakschoenen zijn aan mij niet besteed, ik ben 10cm langer dan mijn man en wil dat niet nog langer doen lijken!
2 paar laarzen, 3 paar ballerina's, 1 paar sportschoen, 3 paar pumps, 2 paar slippers, 1 paar platte stappers
Toch zeker zo'n 8 paar laarzen, 3 paar lage laarsjes, 4 paar pumps, 1 paar birkenstocks, 2 paar teenslippers, 3 paar ballerina's, 4 paar sandaaltjes, 2 paar muiltjes, 2 paar espadrilles, sportschoenen, wandelschoenen... Zo uit m'n hoofd, dus ik vergeet vast nog wat Gelukkig ben ik nog heilig vergeleken met m'n beste vriendin!