3 paar laarzen 2 paar pumps 2 paar slippers 1 paar crocks 1 paar sportschoenen 3 paar sandalen 5 paar sneakers 1 paar ballerina's Best veel eigenlijk maar er zijn er hier die meer hebben
Ik heb, schrik niet, 4 paar Een paar sneakers Een paar sandalen Een paar laarzen Een paar crocs Pumps draag ik niet en zodra de schoenen/laarzen niet meer bevallen of 'af' zijn, gaan ze weg..
confronterend dit... Was begonnen met tellen, ben maar gestopt . Heel veel... Vooral laarzen! Heb echt een laarzentik, en het allerlei ellendigste is dat ik voor laarzen zelden onder de 100 euro slaag .
3 paar birckenstocks 2 paar tommy h slippers 3 paar uggs 6 paar gympen 3 paar ballerina's 6 paar laarzen 1 paar pumps 1 paar enkellaarsjes Zal vast nog wel wat vergeten zijn.
Als je zoveel schoenen hebt dan zijn ze echt niet versleten. Daarnaast ga ik schoenen die 400 euro hebben gekocht niet wegdoen als ze nog mooi zijn.. Die draag ik misschien 3 x per jaar. Ik bewaar mijn mooiste schoenen in de doos. En voor de gangbare dagelijkse schoenen heb ik een schoenenkast
pff heb er laatst heel wat weggegooid.. heb nu nog 2 paar lange laarzen in zwart en bruin met een hoge hak.. koop deze altijd van een bepaald merk bij ziengs... ze lopen en zitten erg fijn... verder heb ik 1 paar sneakers... zwarte lak van Nike... een paar slippers voor in de tuin.... en een net schoentje met een band om je voet, een soort instapper met een hakje... heel elegant... als de zomer afloopt koop ik weer wat nieuwe schoenen en 2 paar laarzen.... loop namelijk bijna altijd met laarzen...
ohohoh wat hebben sommigen toch een hoop! haha In mijn kast staan (uit mn hoofd): 3x laarzen 1x uggs 2x slippers 3x pumps 2x ballerina's Best bescheiden toch
2 paar één paar schoenen en één paar slippers Slijt één paar op, gooi deze weg en vervang hem voor een nieuwe.
Idd, ik heb in de kast laarzen staan die ik denk ik al wel 5 jaar heb, die zien er nog steeds uit alsof ze nieuw zijn (alleen aan de zool/hak kan je zien dat ze gedragen zijn). Pas als ik ze echt niet mooi meer vind of ze er versleten uit gaan zien gaan ze weg.
1x slippers 2x gympen 1x hoge laarzen 1x lage laarzen 2x uggs 4x pumps 1x ballerina Valt mee als ik het hier bij andere lees
2 paar hoge pumps 1 paar (lage) laarzen 1 paar ballerina's 1 paar sleehakken (vrij laag) 1 paar Birckenstocks 1 paar sportschoenen Vind het meer dan genoeg hihi.
2x birkenstocks 2x havaiana's 1x leren slippertjes 1x ballerina's 3x gympen 8x laarzen 1x uggs 3x pumps En idd nog wat schoenen en laarzen waar ik niet meer in kom sinds mijn bevalling.
Oh nee verslijten doen ze niet maar ik vind de modellen ieder jaar weer mooier worden en mijn ouden dan ineens toch wat achterhaald. mijn max is trouwens maar 300 euro
mijn man zit mee te lezen en roept dat jij een droomvrouw bent. Hij wil wel nog even weten of er geen verborgen addertje is zoals bv een compenserende tassentic
2 paar gympen 3 paar laarzen 2 paar warme platte schoenen 4 paar slippers 4 open schoentjes 3 pumps 10 ballerina´s ik heb in een schoenenwinkel gewerkt en kocht zeker 3 paar in de maand, sinds ik daar weg ben koop ik veel minder. Mijn man heeft ook een stuk of 15 paar schoenen.
haha, hier net zo'n reactie: zegt tie heel droog: als dit ook kan, wat moet jij dan met al die schoenen? Echt mannen natuurlijk!
Hahaha wat hebben jullie veel schoenen ik volgens mij stiekem ook . Ben alleen totaal niet van de uggs of birkenstocks..misschien moet dat nog komen.