Vorig jaar en het jaar daarvoor had onze dochter super leuke Oilily jassen. Er vanuit gaande dat we dit jaar wellicht weer een Oilily jas voor haar wilde kopen, keek ik net even op de website van Oilily- en inderdaad er stonden weer hele leuke jassen bij. Maarreh... Yikes! Waar de jassen vorig jaar nog enigszins in de buurt van ons budget kwamen, zijn de leukste jassen nu flink boven de 200 Euro. Niet leuk, prijsstijgingen van ruim 35% in één jaar! :x Weet iemand nog een ander merk dat soortgelijke jassen verkoopt (leuk "truttig" bont gekleurd en het liefst gewatteerd/ super warm), voor een iets gezelligere prijs? Ik ben zelf helaas niet zo thuis in de merken en als ik gewoon op meisjesjassen ga zoeken is het aanbod zo gigantisch dat ik er helemaal tureluurs van wordt. Rond de 150 Euro vind ik nog enigszins acceptabel-achtig , maar daarboven wordt het ons wat te gortig.
Name It Kids Girls jas | kleertjes.com Bomba Girls parka | kleertjes.com Cakewalk Kids jas | kleertjes.com maar ja geen oilily
Name it MELLO - Winterjas - Multicolor - Zalando.nl Cars Jeans Winterjas - Multicolor - Zalando.nl Cakewalk BINDY - Winterjas - Multicolor - Zalando.nl Desigual AGUA - Winterjas - Roze - Zalando.nl zoiets??
Vergeet niet bij Mim-Pi te kijken, die heeft ook kleurige jassen, bijvoorbeeld Mim-Pi jas | kleertjes.com.
Heel ander model, maar printje vond ik wel 'Oilily-achtig' (ik zag hem in de winkel hangen en moest aan dit topic denken): Frendz Jas V&D Ze hadden hem ook nog in een andere kleur, volgens mij.