Hoeveel paar schoenen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Carino, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, vriezen niet, maar regenen wel!

Ik draag trouwens zulke stof als van dat jurkje onder mijn dekens. Brr, dat is toch geen kledij voor de herfst/winter!

De meiden van mijn vriendinnen en ook het overgrote deel van de meisjes uit mijn zoon's klas, zijn stoere meiden met mooie broeken en leuke waterdichte sneakers. Kunnen ze lekker mee in de plassen stampen en door de modder lopen (school gaat bij weer of geen weer 2x per dag naar buiten).
    Meisjes die stoer gekleed gaan zijn net zo goed meisjes! Ik noem de stijl die jij laat zien eerder truttig.;)

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Tsja, het regent bij mij niet elke dag :(

Mijn kind zit nog niet op school.

Ik heb kaplaarzen voor het plassen stampen.

Een vest combineert erg leuk met een jurkje.

Ik vind een nette gelegenheid met zo'n soort outfit leuker dan een spijkerbroek met waterdichte gympen.

En ach, zoals ik al aangaf, ballerina's koop ik naast laarzen, gympen en kaplaarzen. Dus genoeg opties als het regent. Of krijgt jouw zoon maar een paar schoenen :cool:

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, voor in het najaar naar school eigenlijk wel. Goede leren halfhoge. Die van vorig jaar waren 130 euro. Laarzen naar school wordt niet gewaardeerd ivm natte en vieze sokken. Ik tel laarzen en snowboots bij voorkeur ook niet als schoenen.
    De stoffen gympen gaan hier nog ongeveer tot de herfstvakantie aan als het niet te koud en droog weer is.

In de zomer heeft hij veel meer schoenen.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier in de zomer sandaaltjes en ballerina's en in de winter laarsjes.

Natuurlijk hebben we ook regenlaarzen en crocs maar dat is voor thuis, buiten.

Snowboots 2 jaar terug ook gehad maar dat hangt een beetje van de sneeuw voorspelling af.

@Carino ik vind dat supermooi!! Hier ook hoor, maar niet echt in de winter, herfst nog wel.

Deel Deze Pagina