dat is ook zo ja, ik kreeg 2 paar slofjes + een paar mini adidasjes bij onze dochter van de kraamvisite...
Dat vind ik ook lastig ja..! Maar iig niet te veel sokjes: je kunt ze best wel vaker dan 1 dag aandoen. En mocht het echt nodig zijn dan zijn die zo door man of moeder gekocht. Kijk qua slofjes gewoon aan hoe warm je kindje is, 1 paar is vast genoeg (in eerste instantie). Die leren slofjes kunnen gerust! Bijv: HEMA - baby - accessoires - slofjes Wij hebben nu net een paar slofjes van de hema gekregen, ik vond die al super!! Die grijs met wit gestreepte! De reden waarom je niet te vroeg een harde zool moet gebruiken is omdat de voeten dan in een houding geduwd worden. Dat is dan nog niet goed. Als ze net (gaan) lopen dan is het wel goed, maar ook op blote voeten af en toe is helemaal niet erg..! Succes met je 'verstandige' inkopen!
Ik heb geen schoentjes of slofjes gekocht. Vind het nergens voor nodig. Ik heb 3 paar schoentjes en 2 paar slofjes gekregen, en ze staan prachtig in haar kamertje. 1x aangehad, maar vind het geen gezicht. Lekker sokjes aan. 1 paar slofjes zijn op de groei gekregen die zijn van leer. Volgens mijn vriendin heel fijn als ze net beginnen met stappen (en dat duurt nog wel een tijdje)
ik heb ook niks met babys en schoentjes. sokken, maillots, (ik wou bijna zeggen pantys ) enzo will do? en pantofjes? maar denk wel dat ik zon paar leren dingetjes wil hebben op termijn.
Onze dochter is bijna 1,5 jaar, en heeft één paar schoentjes + 1 paar sandaaltjes voor nu het zo warm is. Ze draagt ze alleen buiten, binnen loopt ze altijd op blote voetjes, dat wordt ook zo aangeraden. Voetjes moeten zoveel mogelijk onbelemmerd gelaten worden. Alleen voor de warmte kan je wel een leren slofje of sokje gebruiken natuurlijk.
Het kan snel gaan hoor . Eva ging met 7 maanden zelf in de box staan... en kreeg toen dus slofjes aan tegen het uitglijden. Een maand later ging ze zich overal aan optrekken en langs lopen. En Lisa heeft niet eens sokken in haar maat geloof ik, heeft al een paar maanden geen sokken meer aan, laat staan sloffen/schoenen .
ik heb al een paar nike's gekregen, en heb zelf 2 paar leren slofjes gekocht, maar meer voor de leukigheid.... onze zoon was prematuur, nu bijna 5, en liep desondanks vrij vroeg(met 1 jaar helemaal los), en heeft toen zijn eerste echt leren schoentjes gehad (was maat 18, met een flex zooltje). ik zou idd niet te veel aanschaffen, want je krijgt veel spullen, en als ze echt klein zijn, groeien ze snel, en vaak wordt de helft niet eens gedragen/gebruikt
finn heeft altijd slofjes met sokjes gedragen! sinds hij op de fiets zit, heb ik pas schoentjes voor hem gekocht...maar thuis heeft nog gewoon sokjes aan, of blote voetjes.
weet iemand eigenlijk ook of je die slofjes van Bambino van de kruitvat ook ergens online kan kopen??
Ons meisje heeft 1 paar schoentjes en 3 paar slofjes. Slofjes heeft ze van de winter veel aangehad in wandelwagen. Schoentjes heeft ze eigenlijk nu alleen aan als we naar buiten gaan. Thuis gewoon lekker blote voetjes. Ze trekt toch alles uit en daarbij kan ze zo makkelijk gaan staan zonder uitglijden.
Geen idee, misschien even googelen of kijken op marktplaats? Ik ben ook nog een schoentjes-beginneling, haha
ik heb 1 paar schoentjes/slofjes gekocht, van vans ben d'r helemaal weg van. verder niks gekocht nog, ga straks ook van die leren slofjes kopen, zijn volgens m'n zusje super!
Mijn zoontje heeft nu zijn eerste paar schoentjes. Nou ja, schoenen. Het ziet eruit als schoen, maar daar is ook alles mee gezegd. Van die hema-dingen HEMA - baby - accessoires - babyschoen Maar dan blauw/rood. En ook alleen maar omdat meneer zich buiten als Mowgli op handen en voeten beweegt en zo zijn tenen een beetje beschermt tegen de bestrating. In het begin alleen sokken en gebreide oma-slofjes. Nu al een hele tijd blote voeten met het mooie weer. Alleen buiten af en toe dus niet. Maar gewoon zoveel mogelijk schoenloos. Pas als hij goed kan lopen gaan we kijken naar schoenen, eerder niet.
slofjes had ik bij alyssa wel bijna gelijk gebruikt maar nu weer helemaal niet. later had alyssa wel schoentjes aan (ongeveer bij 3maanden) maar dat was af en toe en omdat ik ze zo leuk vond. voor daymian heb ik ook al schoentjes (gympies) maar dat is echt nog meer voor de leuk. "echte" schoenen pas toen alyssa kon staan en begon te lopen, maar aangezien dat in de zomer was ook heel vaak gewoon met blote voeten (schijnt toch nog het beste te zijn voor de voetjes). ik denk dat als je van alles 2 hebt je meer dan zat hebt. liefs doris