Onze oudste dochter heeft 1 paar laarsjes (van van haren) en net een paar nieuwe ballerina's van Orange babies. Ze heeft een hele brede voet, dus lastig schoenen kopen. Verder heeft ze een paar regenlaarsjes en slofjes voor binnen, maar het liefst loopt ze binnen op sokken of blote voeten.
Hier eerst 1 paar (1e schoentjes), had zilveren van Shoesme die overal bij pasten en niet helemaal dicht waren. Daarna zilveren dichte schoenen Beegle en Hush puppies laarzen ernaast in de winter. Die zilveren Beegle schoenen bevielen erg goed dus in januari dezelfde weer gekocht in een maatje groter. Die draagt ze nu dus nog. En heb laatst ballerina's van Beegle gekocht en sandalen van Hush puppies ernaast voor de zomer. Hier niet heel veel te besteden maar wil wel goede schoentjes voor haar. Zomerschoentjes laatst tijdens actie gekocht en had de zilveren Beegle schoenen voor 20 euro hier via t forum nieuw, in totaal 3 paar schoenen voor 70 euro. Dochter heeft een normaal tot wat breed voetje en Beegle/Dr Visser zit hier perfect. Regenlaarsjes en sloffen heeft ze natuurlijk ook nog. Van de winter had ze ook snowboots.
Hier één paar schoenen totdat hij ze niet meer aan kan. Dat komt neer op 4 paar per jaar ongeveer. In de zomer vaak nog een sandaaltje erbij. Hij groeit zo hard, dat ik het niet nodig vind om meerdere paren te kopen. Zijn meestal wel rond de 80 per paar, dus gewoon goede schoenen die hij lekker afdraagt.
Van de week 2 paar schoentjes gekocht. Een paar All Stars voor erbij en een stevig schoentje van Shoesme. Ze heeft ook nog een paar kswiss en die worden gedragen in de speeltuin. Voor ballerina's en slippertjes kon ik nog niet slagen.
Hier gaat ze ook net lopen en hebben nu 1 paar shoesme schoentjes gekocht met een flexibele zool. Ik was ook niet van plan veel schoenen er bij te kopen. Eerst maar eens afwachten tot ze echt veel loopt.
1 paar leuke sneakers 1 paar nike en natuurlijk pantoffels... meer heeft die niet nodig want ze voeten groeie hard.. met bijna 20 maanden oud zit die nu op maat 24 lol
M heeft een paar laarzen, kaplaarzen, all stars. Ze krijgt nog slippers en misschien ook nog wat steviger zomerschoenen of toch teva's ... T heeft een paar stevige schoenen, all stars, kaplaarzen, teva's. Ik zal dit topic eens aan mn lief laten zien ... dan ziet ie dat het heel erg meevalt met mijn kooplust Toen ze net gingen lopen hadden ze alleen een paar schoentjes met flexzool. Hoewel ... toen ook al All stars en kaplaarzen. Dus standaard is hier blijkbaar 3 paar , in de zomer slippers/sandalen erbij en in de winter sneeuwschoenen.
Dochter heeft 1 paar goede loop schoentjes, een paar crocs voor in de achtertuin/zandbak en ze heeft regenlaarsjes gekregen van mn schoonzus. 3 dus.
Hier ook 1 paar goede loopschoentjes, en 1 paar regenlaarsjes. Binnenkort krijgt ze er wel wat schoentjes bij, voor de trouwerij, en sowieso ook een paar sandalen en allstars voor de zomer.
hier regenlaarsjes, snowboots, 1 paar van shoesme nette schoenen, 1 paar nike ook nette schoenen, en 1 paar sandalen voor de zomer straks.
hier 1 paar goede (dure) schoenen om de 3 maand naar de schoenwinkel om de voetjes te laten op meten. dus 1 paar schoenen, 1 paar laarsjes, 1 paar crocks
Hier sinds kort zijn eerste schoentjes gehad. En afgelopen week nog sandaaltjes erbij gekocht. Dus 2. Ik heb ze bij scapino vandaan. Niet te duur. Zal toch regelmatig nieuwe nodig hebben.
2 paar AllStars 2 paar balarinas 2 paar sandaaltjes en ik wil nog Havaianas nieuwe regenlaarsjes van Bergman en rode schoenen ennnn laarsjes.... ze wist niet welkeze moest neerzetten 5 december