Hoeveel paar schoentjes hebben jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jenala, 28 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SB1985

SB1985 Actief lid

27 mrt 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze oudste dochter heeft 1 paar laarsjes (van van haren) en net een paar nieuwe ballerina's van Orange babies. Ze heeft een hele brede voet, dus lastig schoenen kopen.
    Verder heeft ze een paar regenlaarsjes en slofjes voor binnen, maar het liefst loopt ze binnen op sokken of blote voeten.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier eerst 1 paar (1e schoentjes), had zilveren van Shoesme die overal bij pasten en niet helemaal dicht waren.
    Daarna zilveren dichte schoenen Beegle en Hush puppies laarzen ernaast in de winter.
    Die zilveren Beegle schoenen bevielen erg goed dus in januari dezelfde weer gekocht in een maatje groter. Die draagt ze nu dus nog.
    En heb laatst ballerina's van Beegle gekocht en sandalen van Hush puppies ernaast voor de zomer.
    Hier niet heel veel te besteden maar wil wel goede schoentjes voor haar. Zomerschoentjes laatst tijdens actie gekocht en had de zilveren Beegle schoenen voor 20 euro hier via t forum nieuw, in totaal 3 paar schoenen voor 70 euro.
    Dochter heeft een normaal tot wat breed voetje en Beegle/Dr Visser zit hier perfect.

Regenlaarsjes en sloffen heeft ze natuurlijk ook nog. Van de winter had ze ook snowboots.

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hier één paar schoenen totdat hij ze niet meer aan kan. Dat komt neer op 4 paar per jaar ongeveer. In de zomer vaak nog een sandaaltje erbij. Hij groeit zo hard, dat ik het niet nodig vind om meerdere paren te kopen. Zijn meestal wel rond de € 80 per paar, dus gewoon goede schoenen die hij lekker afdraagt.

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Van de week 2 paar schoentjes gekocht.

Een paar All Stars voor erbij en een stevig schoentje van Shoesme.
    Ze heeft ook nog een paar kswiss en die worden gedragen in de speeltuin.

Voor ballerina's en slippertjes kon ik nog niet slagen.

5. singa

singa Niet meer actief

Hier gaat ze ook net lopen en hebben nu 1 paar shoesme schoentjes gekocht met een flexibele zool. Ik was ook niet van plan veel schoenen er bij te kopen. Eerst maar eens afwachten tot ze echt veel loopt.

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

1 paar leuke sneakers
    1 paar nike
    en natuurlijk pantoffels...

meer heeft die niet nodig want ze voeten groeie hard..
    met bijna 20 maanden oud zit die nu op maat 24 lol

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    M heeft een paar laarzen, kaplaarzen, all stars. Ze krijgt nog slippers en misschien ook nog wat steviger zomerschoenen of toch teva's ...

T heeft een paar stevige schoenen, all stars, kaplaarzen, teva's.

Ik zal dit topic eens aan mn lief laten zien ... dan ziet ie dat het heel erg meevalt met mijn kooplust :D ;)

Toen ze net gingen lopen hadden ze alleen een paar schoentjes met flexzool. Hoewel ... toen ook al All stars en kaplaarzen. Dus standaard is hier blijkbaar 3 paar ;), in de zomer slippers/sandalen erbij en in de winter sneeuwschoenen.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Dochter heeft 1 paar goede loop schoentjes, een paar crocs voor in de achtertuin/zandbak en ze heeft regenlaarsjes gekregen van mn schoonzus. 3 dus.

9. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier ook 1 paar goede loopschoentjes, en 1 paar regenlaarsjes.

Binnenkort krijgt ze er wel wat schoentjes bij, voor de trouwerij, en sowieso ook een paar sandalen en allstars voor de zomer.

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier regenlaarsjes, snowboots, 1 paar van shoesme nette schoenen, 1 paar nike ook nette schoenen, en 1 paar sandalen voor de zomer straks.

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier 1 paar goede (dure) schoenen om de 3 maand naar de schoenwinkel om de voetjes te laten op meten.

dus 1 paar schoenen, 1 paar laarsjes, 1 paar crocks

12. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Hier sinds kort zijn eerste schoentjes gehad. En afgelopen week nog sandaaltjes erbij gekocht. Dus 2.

Ik heb ze bij scapino vandaan. Niet te duur. Zal toch regelmatig nieuwe nodig hebben.

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    2 paar AllStars
    2 paar balarinas
    2 paar sandaaltjes

en ik wil nog Havaianas