leuke jongens pyjama's mt 62/68 online kopen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Chilleke, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoi,

ik heb al wat zitten speuren, maar kwam er niet veel tegen, of ze waren uitverkocht:S maar heeft iemand een leuke webwinkel met leuke jongenspyjama's? niet duurder dan 20 euro het liefst...

bedankt alvast

2. Zoon

Zoon Actief lid

14 jan 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Kijk eens bij de Wibra!

Tja, er zijn mensen die het niet zo op de Wibra hebben (ze verkopen er ook echt wel prularia), maar soms is goedkoop ook goede koop. Heb er al vele leuke en goede kleertjes weg van echt prima kwaliteit. Verkopen er ook hele leuke, fijne goede pyama's. Laatst nog 2 nieuwe voor ons mannetje gekocht en ik was nog geen 6 euro kwijt. Ze hebben diverse modellen: korte broek - korte mouw / lange broek - lange mouw en bijvoorbeeld met sluitende pijpen (elastieken bandje bij de enkel) of open pijpen.

online heb ik geen ervaring mee.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

huh bestaan er pyama's die rond de 20 euro kosten??:(

colin had hier in 62 nog gewoon zachte broekjes aan met een shirtje.. in 68 begon hij met stugere broekjes (hij lag toen met romper in slaapzak, maar dat zou nu te koud zijn) ehh zeeman, henk ten hoor, hema, wibra,wehkamp, neckermann,prenatal, hennes en maurits, v en d.

van verschillende zijn online winkels.
    Hier zijn de meeste pyama's van henk ten hoor die heeft er erg veel en zeeman.

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    euhhh ja, schrok daar ook van ::$

zie hier: kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[t]=35&af[g]=1,2&af[mt]=4&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[t]=1

maar henk ten hoor, ken ik niet

5. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    C&A heeft ook leuke pyamaatjes.

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    meiden,

vanaf wanneer krijgt een kindje eigenlijk een pyamaatje aan?
    onze wordt half sept. geboren..
    heb geen pyama en ook geen trappelzak..
    vanaf maat 62 of 68 ofzo?
    misschien leuk voor kraamcadeautje?

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb ze nu pas echt nodig. omdat hij veel kwijlt en zijn truitjes af en toe helemaal nat zijn of het stinkt (opgedroogd) dus ik vind het frisser om een pyjama aan te doen. hij is nu 3,5 maanden. hiervoor lag hij gewoon in zijn kleren (mits het te harde kleren waren).
    trappelzak vanaf een maand ofzo, toen hij begon te trappen...hij lag toen helemaal zonder dekentje. nu ligt hij in slaapzak, onder dekentje.

en oh ja, ik heb 2 leuke pyjama's gevonden bij babywalz

Deel Deze Pagina