baby mee naar werk; in campingbed of box?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door melody, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ik heb een eigen kledingzaak en ben van plan als alles goed gaat om mn baby straks mee te nemen naar de winkel.
    Maar waar kan ik haar dan het beste in laten slapen?
    Moet ik een extra bedje aanschaffen of kan ik ook een goed matras kopen voor in een campingbedje...
    Of in de box?? ik weet niet of dit verstandig is aangezien ze er toch wel bijna 8 uur op een dag in moet liggen.
    Of kan ze de eerste tijd ook gewoon in de kinderwagen slapen?

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik zou gaan voor een campingbedje. Daar kan je kind dan in slapen, maar je kunt het ook meteen als box gebruiken.
    Je zou er een extra matras in kunnen laten maken. Voor als het kind er echt de hele week elke dag in moet liggen.
    Maxi cosi zou ik nooit doen, want daar ligt het kind niet recht in, dus is niet goed voor de rug.

3. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Eerste tijd gewoon lekker in de wagen. Daarna zou ik voor een box gaan, omdat je kleintje daar uit meer kan zien dan uit een campingbedje. (het zijn toch nieuwsgierige aagjes......en als ze iets niet (goed) kunnen zien kunnen ze wel eens flink narrig worden) Mijn dochtertje had ik ook bij ons in de zaak staan vanaf dat ze 6 maanden was, in de box zodat ze iedereen kon zien.

Groetjes Suus

4. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik vind 8 uur in een wagen best lang, die matrasjes zijn daar niet voor gemaakt denk ik??? Ik zou haar in een box leggen, op een matrasje ofzo. Of goed boxkleed. En af en toe even in de wagen, of even in de maxi cosi. Gewoon een beetje afwisselen, niet 8 uur lang dezelfde houding, maar dat spreekt voor zich denk ik :)

5. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Ik zou ook voor een box gaan maar wel een reiswieg met een dikmatrasje voor het slapen.
    Ze hebben snel alles door en een duidelijk verschil met wakker in box en slapen in het wiegje is wel erg prettig.

6. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ja ik wou haar de 1ste tijd af wisselen van kinderwagen/campingbedje met een exta matrasje erin...
    En als ze wat groter is een box gaan gebruiken zodat ze ook al wat kan spelen enzo...

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou er een box neerzetten, kun je een muziekmobiel boven hangen, en kan je baby iets meer doorheen kijken.

8. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik zou de eerste tijd een campingbadje gebruiken
    matras van een ledikantje erin

en dat nieuwsgierig zijn ,dat zijn ze de eerste maanden toch nog niet :)

zorg dat je kindje lekker kan liggen
    later kan je altijd nog overwegen een box neer te zetten en ergens achteraf je campingbedje voor een tuttie :)

succes

9. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    ja dacht ik ook aan om eerst t camping bedje te gaan gebruiken omdat ze toch nog veel slaapt de 1ste tijd.
    Als alles goed gaat dan kan ik altijd nog een 2de box aanschaffen, maar dat ligt er ook aan hoe het gaat, stel dat ze het helemaal niks aan vindt om de hele dag in de winkel te staan dan zoek ik wel een ander alternatief natuurlijk, oma's en tante's die willen oppassen!

En zo'n campingbed is altijd handig voor als we in de toekomst op vakantie willen gaan...

Deel Deze Pagina