Even de vraag hier stellen want jullie hebben al een baby, ik nog niet hoeveel pakken billen doekjes verbruiken jullie per maand ongeveer? ik heb nu 12 stuks in voorraad liggen, maar gezien de aanbiedingen bij etos deze en volgende week, vroeg ik me af of een grotere voorraad handig is?
ik zou nog niet een al to grote voorraad aanschaffen... je weet niet hoe je kindje gaat reageren op de babydoekjes....
denk dat ik er anderhalf a 2 per week nodig heb aan pakjes maarre ze zijn altijd wel ergens in de aanbieding
billendoekjes zijn (in tegenstelling tot de pampers) bijna altijd wel in de aanbieding inderdaad. Dus ik zou ook niet meer inslaan, voor je weet of je kindje er wel tegenkan. Wij deden juist weer zo'n 1,5 week met billendoekjes . Maar het is altijd even afwachten hoeveel je kindje poept en hoe handig je wordt met het schoonmaken zeg maar . De 1 heeft bij dezelfde hoeveelheid poep 3 doekjes nodig en de ander 6
Ik heb vrij grote, dikke doekjes (ligt dus ook aan het merk) en doe ongeveer een week met een pakje (ligt er ook weer aan hoeveel er in zitten, bij ons 80 doekjes). Ik zou er niet nog meer inslaan. Je weet niet wat je fijn vindt, en dan kun je een beetje uitproberen! Met 12 pakjes kom je in ieder geval de eerste maanden wel door
Hallo, Ik doe 1,5/2 maanden met een pak. Ik doe alles met een washandje. Milieu vriendelijker en goedkoper. Gebruik de doekjes alleen snachts of als ik zo even snel niet een washand bij de hand heb. gr Zil
Ik heb destijds ook gehamsterd met pampers!! Met het idee van pampers is een A mergk dus altijd goed. Nou, niet dus. Zodra milan poepte liep het langs de pamper!! Heb ze vervolgens gelukkig wel kunnen doorverkopen aan een vriendin. Dus, mijn advies, geen grote voorraad inslaan, pas als je weet dat het je bevalt!!
Ik doe met een doos ( zwitsal 6 stuks ) een maandje ongeveer. Je moet er niet teveel inslaan,ze zijn bijna elke week wel ergens in de aanbieding!
Wij gebruiken ongeveer een pakje per week. Dus met die 12 heb je voorlopig wel genoeg! Echt niet meer bijhalen hoor, als je kindje er niet tegen kan dan zit je ermee!
hier doen we 10 tot 14 dagen met een pak van 80 doekjes fynn poept niet veel ik gebruik per poepluier hooguit 3 doekjes mijn vriend daarin tegen heeft aan 10 doekjes nog niet genoeg (bij wijze van natuurlijk)
Wij gebruiken er gemiddeld 1,5 pak per week. Ligt ook aan het aantal doekjes en wie de luiers verschoont. Mijn vriend gebruikt heel veel doekjes voor een poepluier ik een stuk minder. Ik heb wel een hele voorraad ingeslagen. Van alle merken hebben we wel iets. Een tijd terug hadden ze bij de c1000 de aanbieding 9 pakken voor 9 euro van het merk Pampers. Nou dat is natuurlijk spotgoedkoop en zo vaak komt deze aanbieding niet. Dus wij hebben geloof wel 4 dozen ingeslagen. Kan je teminste even vooruit.
kan hier nu bijna 2 weken met een pak want hij heeft niet zoveel poepluiers meer (2 per weer ofzo). De eerste weken gebruikte ik ongeveer 1/1,5 pak per week.
Wat andere al zeggen, haal een niet te grote voorraad. Ik zou eerst uitproberen wat je fijn vind. Zo vind ik bv. pamersdoekjes echt helemaal niks en zweer ik bij zwitsal. Die doekjes zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
Hier ook ongeveer anderhalve week met een pak van 80 doekjes. Mijn zoontje poept niet zo heel veel en gaat 2 dgn in de week naar het kdv. Nu na 9 maanden heb ik eindelijk pas de doekjes gevonden die ik fijn vind en die mijn kindje fijn vind (Cien van de Lidl). Niet te veel ineens inslaan dus.... Gr. Marieke
Mijn dochter is nu 9 maanden, en ik heb tot nu toe alleen maar de dozen van Zwitsal billendoekjes in de aanbieding gekocht.
Hier gaat ongeveer 1 doos met 6 pakjes per maand doorheen voor 2 kinderen. En ze zijn idd altijd wel ergens in de aanbieding, gewoon de folders in de gaten houden. Net als pampers overigens, die zijn op het moment bijna elke 2 weken wel ergens voor 3 halen 2 betalen in de aanbieding.
Ik heb ze ook ingeslagen en ik gebruik denk ik gemiddeld zo'n pakje per 3 weken. Dus valt best mee. En tegen de tijd dat ze weer op beginnen te raken komen er alweer aanbiedingen
Nou, de reacties zijn duidelijk, leuk om te lezen ook En ik ben het ermee eens: het belangrijkst is of je baby straks wel tegen de doekjes kan die jij hebt gekocht. Is dat zo, dan kun je met 12 pakken al een hele tijd vooruit en is dat niet zo, dan zou het heel zonde van je geld zijn als je nog 4 dozen hebt staan want ze zijn echt elke week (net zoals de pampers) wel ergens in de aanbieding. En je moet ze ook handig vinden. Zo vond ik de zwitsaldoekjes helemaal top toen Charlotte er nog niet was, gewoon voor de geur, en eenmaal geboren vond ik het 3x niks, ik vind ze te droog en dat 'veegt' niet makkelijk. Hier dus alleen maar pamperdoekjes en dan de babyfresh variant want die ruikt zo lekker! Eerst even afwachten dus!
Mijn man heeft zo'n megadoos van zwitsal gehaald, 12 van die pakken zitten daar in.. Dat is nu een week of 6 geleden.. volgens mij zijn er nog 6 pakjes van over en heb ik 3 open( 1 op de tafel beneden waar ik Gijs meestal verschoon, 1 op de commode en 1 in de luiertas..)