Canvas doek

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door red88, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik wil een gedichtje/muursticker op de muur alleen is onze muur niet helemaal glad. Dus wil ik dit op een canvasdoek doen. Volgens mij heeft de action die wel. Alleen wil ik deze in fuchsia hebben. Wat voor verf kan ik het beste daarvoor gebruiken?

2. Je wilt het op het canvasdoek begrijp ik? Kan je het beste acrylverf gebruiken, heb zelf ook voor de babykamer schilderijtjes gemaakt. Wel even een tip: koop niet te dure verf, bij de Kruidvat/Action hebben ze redelijk goedkope acrylverf.

3. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou juist niet de acrylverf van de kruidvat of action gebruiken, is echt troep, en met de beste wil van de wereld krijg je daar nooit een mooie fuchsiakleur uit gemengd. Koop gewoon goede acrylverf in een hobbywinkel of bij de V&D (merk: Amsterdam), je kan dan kiezen uit hele mooie kleuren en dan heb je meteen een tube in de juiste kleur. Een tube kost ook daar niet zo veel, ik denk een euro of 5. Succes!

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Volgens mij bedoel je dat je het hele canvasdoek fuchsia wilt hebben en daar het gedichtje op plaatsen?
    Dan zou je het fuchsia gewoon muurverf kunnen zijn.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    ja idd, 't gaat er om dat het hele doek in fuchsia moet en de tekst bestel ik gewoon als sticker.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Dan zou ik het gewoon met muurverf doen.
    Ik heb in de woonkamer ook 2 canvas doeken met grijze muurverf erop, heb ik 3 jaar geleden gedaan en het zit er nog perfect op.

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Je kan gewoon de verf gebreuken die je bv ook op de kozijn heb

8. Pure

Pure Niet meer actief

Ik weet niet of de Action wel grote canvas doeken heeft, ik dacht alleen A4 of een maat groter. Xenos heeft wel mooie grote!
    Ik zou niet voor goedkope verf gaan, je wilt dat het jaren mooi blijft, niet verkleurd, afbladerd, enz.

Wel heel erg origineel en leuk dat je dit gaat doen! Succes!

9. foofur1983

2 dec 2008
    58
    0
    0
    Ik heb op mijn canvasdoek een leuk behangetje gedaan en daar het gedichtje op gedaan.

Bekijk bijlage 38518

10. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Hier gewoon de saus gebruikt die ik ook op 1 muur van de kamer had. Action heeft wél hele grote doeken, van ongeveer een meter breed (langste kant)

11. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Leuk idee!
    Ik wilde dit eerst ook maken voor de kamer. Maar uiteindelijk 3 kleine lijstjes (canvas) gekozen die ik bekleed heb met stof en dan in andere print stof een hartje erop. En dan afgewerkt met lint enzo. Ook mooi.
    Maar dat was niet je vraag... haha

Ik las nog tip voor canvasdoek ik in groot formaat. Heb ik nog een andere tip voor:
    Nl. bij Van Cranenbroek. Prijsvergelijking ken ik niet maar daar hebben ze hele grote voor een goedkoop prijsje.
    Acrylverf blijft ook mooi. Bij kruitvat hebben ze ook tubes in heel veel mooie kleurtjes. Mengen met de action-verf levert inderdaad soms moeilijk goede kleuren op. En aangezien je veel in dezelfde kleur wil, zou ik ongeacht welk soort verf je kiest wel meteen 1 kleur kopen; de roze.

Suc6

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    'k Kijk even bij de action of ze een grote hebben. Gedichtje is 80x40 dus het canvas moet wel wat groter zijn.
    Ik wil ook een paar kleine maken met stof of iets dergelijks, hebben geen plankje boven de commode dus daar moet nog even wat leuks komen.

Behang op canvas is ook erg mooi! Ik ga wel even kijken of ik de goede kleur gelijk in 1x kan vinden, dan hoef ik zelf niet te mengen.

Deel Deze Pagina